Kávéfesztivál az Utazás Kiállításon
Mérföldkövet jelenthet a magyar kávékultúra fejlesztésében a 2007. március 30-án, több kávés cég összefogásával megrendezett Első Magyar Latte Art Fesztivál. Ezek a cégek – a Piazza d’Oro kávét forgalmazó Sara Lee Hungary Zrt., a Semiramis Kft., a Pellini kávét forgalmazó Pellini-il boun caffé és a Barista Hungary – fontosnak tartják, hogy a vendéglátóhelyeken magas színvonalon elkészített kávéitalok kerüljenek a fogyasztók elé. Az Első Magyar Latte Art Fesztiválnak az Utazás Kiállítás keretein belül a Gasztro Randevú adott helyet.
A meghívásos verseny résztvevői idén nevezési díj befizetésével vehettek részt a megmérettetésen, de a szervezők célja, hogy a jövőben akkreditált versennyé léptessék elő a Latte Art bajnokságot, és a nyertes automatikus indulási jogot szerezzen a Latte Art világbajnokságra.
A versenyt Farkas Csaba, a Sara Lee Hungary Zrt. budapesti képviselője nyerte, aki a Piazza d’Oro Barista Team tagjaként állt a zsűri elé.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >