Kávécéget alapított Robert Downey Jr
A kávé népszerűségének növekedése az Egyesült Államokban a kisebb szereplők számára is csábító és arra készteti a nagy gyártóat, hogy akvizíciókkal növeljék jelenlétüket a piacon
Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, akinek a nevéhez fűződnek az Eos és a Hello fogyasztási cikkek, Happy néven kávécéget alapítottak.
A Happy világos, közepes és sötét pörkölésű szemes, őrölt, instant és kapszulás kávét kínál. A vállalat közleménye szerint a termékek csokoládés és biscotti jegyekkel rendelkeznek, és a csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a felhasznált kávészemek útja is nyomon követhető.
Dubitsky nyilatkozata szerint a színésszel közös kávé iránti rajongásuk indította őket a márka megalkotására. Downey Jr olyannyira komolyan vette a projektet, hogy rengeteg kávékeveréket megkóstolt ahhoz, hogy megtalálja a tökéletes ízt nem törődve azzal, hogy ezzel a Happy eredetileg tavalyra tervezett bevezetése is tolódott.
A 28 milliárd dolláros amerikai kávékategória egyre bővül és folyamatosan vonzza az új, kisebb szereplőket, mely trend arra készteti a nagy CPG-gyártókat, hogy felvásárlásokkal fokozzák jelenlétüket a piacon.
Downey Jr. sztársága és Dubitsky FMCG-tapasztalata ellenére is valószínűleg kihívást jelent majd a márkának áttörést elérnie a meglehetősen telített piacon. Dubitsky szerint azonban a Happy más mérőszámokkal szemben a megfizethetőséget és a minőséget helyezi előtérbe.
Míg a márka egyelőre a kávéra összpontosít, a párosnak egyéb, egyelőre óvatos élelmiszer- és italpiaci tervei is vannak.
Kapcsolódó cikkeink
Nemcsak a kávé ára emelkedik, a fogyasztása is nő Coca-Cola HBC Magyarország adatai szerint
A tavaly szeptembertől idén augusztus végéig tartó időszakban mintegy 1…
Tovább olvasom >Háromszáz művészeti alkotást inspirált a Costa kávé és a kávézás élménye
Az eredményhirdetéssel és egy vasárnap estig ingyenesen látogatható kiállítással zárul…
Tovább olvasom >További cikkeink
„Út a gazdasági semlegességhez” – keleti vagy nyugati nyitás?
A kormányzat gazdasági stratégiájának és kommunikációjának lassan 15 éve fontos…
Tovább olvasom >Nevet vált a Rama és a Flora margarinok forgalmazója
Upfield Magyarország Kft.-ről Flora Food Hungary Kft.-re változtatta nevét a…
Tovább olvasom >A Henkel Magyarország idén is kitűzte a rózsaszín szalagot
Folytatódik a tavaly megkezdett „Pink Október” kampány. A „Pink Október”…
Tovább olvasom >