Kávécéget alapított Robert Downey Jr
A kávé népszerűségének növekedése az Egyesült Államokban a kisebb szereplők számára is csábító és arra készteti a nagy gyártóat, hogy akvizíciókkal növeljék jelenlétüket a piacon
Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, akinek a nevéhez fűződnek az Eos és a Hello fogyasztási cikkek, Happy néven kávécéget alapítottak.
A Happy világos, közepes és sötét pörkölésű szemes, őrölt, instant és kapszulás kávét kínál. A vállalat közleménye szerint a termékek csokoládés és biscotti jegyekkel rendelkeznek, és a csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a felhasznált kávészemek útja is nyomon követhető.
Dubitsky nyilatkozata szerint a színésszel közös kávé iránti rajongásuk indította őket a márka megalkotására. Downey Jr olyannyira komolyan vette a projektet, hogy rengeteg kávékeveréket megkóstolt ahhoz, hogy megtalálja a tökéletes ízt nem törődve azzal, hogy ezzel a Happy eredetileg tavalyra tervezett bevezetése is tolódott.
A 28 milliárd dolláros amerikai kávékategória egyre bővül és folyamatosan vonzza az új, kisebb szereplőket, mely trend arra készteti a nagy CPG-gyártókat, hogy felvásárlásokkal fokozzák jelenlétüket a piacon.
Downey Jr. sztársága és Dubitsky FMCG-tapasztalata ellenére is valószínűleg kihívást jelent majd a márkának áttörést elérnie a meglehetősen telített piacon. Dubitsky szerint azonban a Happy más mérőszámokkal szemben a megfizethetőséget és a minőséget helyezi előtérbe.
Míg a márka egyelőre a kávéra összpontosít, a párosnak egyéb, egyelőre óvatos élelmiszer- és italpiaci tervei is vannak.
Kapcsolódó cikkeink
Dinamikus növekedés és kihívások a globális kávépiacon
A globális kávépiac jelentős bővülés előtt áll, mivel a kereslet…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Start-uppal együttműködve kínál fenntarthatóbb kávét a német Kaufland
A Cotierra nevű startuppal együttműködésben törekszik a Kaufland arra, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >