Kávécéget alapított Robert Downey Jr
A kávé népszerűségének növekedése az Egyesült Államokban a kisebb szereplők számára is csábító és arra készteti a nagy gyártóat, hogy akvizíciókkal növeljék jelenlétüket a piacon

Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, a Happy alapítói FOTÓ: HAPPY
Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, akinek a nevéhez fűződnek az Eos és a Hello fogyasztási cikkek, Happy néven kávécéget alapítottak.
A Happy világos, közepes és sötét pörkölésű szemes, őrölt, instant és kapszulás kávét kínál. A vállalat közleménye szerint a termékek csokoládés és biscotti jegyekkel rendelkeznek, és a csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a felhasznált kávészemek útja is nyomon követhető.
Dubitsky nyilatkozata szerint a színésszel közös kávé iránti rajongásuk indította őket a márka megalkotására. Downey Jr olyannyira komolyan vette a projektet, hogy rengeteg kávékeveréket megkóstolt ahhoz, hogy megtalálja a tökéletes ízt nem törődve azzal, hogy ezzel a Happy eredetileg tavalyra tervezett bevezetése is tolódott.
A 28 milliárd dolláros amerikai kávékategória egyre bővül és folyamatosan vonzza az új, kisebb szereplőket, mely trend arra készteti a nagy CPG-gyártókat, hogy felvásárlásokkal fokozzák jelenlétüket a piacon.
Downey Jr. sztársága és Dubitsky FMCG-tapasztalata ellenére is valószínűleg kihívást jelent majd a márkának áttörést elérnie a meglehetősen telített piacon. Dubitsky szerint azonban a Happy más mérőszámokkal szemben a megfizethetőséget és a minőséget helyezi előtérbe.
Míg a márka egyelőre a kávéra összpontosít, a párosnak egyéb, egyelőre óvatos élelmiszer- és italpiaci tervei is vannak.
Kapcsolódó cikkeink
Robbanás előtt a kávé és a tea ára
A reggeli kávé vagy a délutáni tea nem csupán ízlés…
Tovább olvasom >Túlteljesítette a Nescafé a regeneratív gazdálkodásból származó kávébeszerzéssel kapcsolatos célját
A Nestlé nemrégiben bejelentette, hogy a Nescafé márka 2023-ban a…
Tovább olvasom >Fúziót fontolgat a Lavazza és a Dallmayr– európai kávéóriás jöhet létre
Az olasz Lavazza kávékonszern egyesülést fontolgat a német Dallmayr vállalattal…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI elemzés: Miért élnek szűkösebben a magyar háztartások, mint bárki más az EU-ban?
Képzeljük el, hogy minden uniós ország lakói egy nagy áruházban…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelői árak 2025. májusban az előző hónaphoz képest 0,7 százalékkal mérséklődtek, az egy évvel korábbihoz képest átlagosan 6,9 százalékkal növekedtek
2025 májusában az ipari termelői árak átlagosan 6,9 százalékkal meghaladták…
Tovább olvasom >A fogyasztás húzza a gazdaságot
Az Egyensúly Intézet friss előrejelzése szerint a magyar gazdaság idei…
Tovább olvasom >