Kávécéget alapított Robert Downey Jr
A kávé népszerűségének növekedése az Egyesült Államokban a kisebb szereplők számára is csábító és arra készteti a nagy gyártóat, hogy akvizíciókkal növeljék jelenlétüket a piacon

Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, a Happy alapítói FOTÓ: HAPPY
Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, akinek a nevéhez fűződnek az Eos és a Hello fogyasztási cikkek, Happy néven kávécéget alapítottak.
A Happy világos, közepes és sötét pörkölésű szemes, őrölt, instant és kapszulás kávét kínál. A vállalat közleménye szerint a termékek csokoládés és biscotti jegyekkel rendelkeznek, és a csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a felhasznált kávészemek útja is nyomon követhető.
Dubitsky nyilatkozata szerint a színésszel közös kávé iránti rajongásuk indította őket a márka megalkotására. Downey Jr olyannyira komolyan vette a projektet, hogy rengeteg kávékeveréket megkóstolt ahhoz, hogy megtalálja a tökéletes ízt nem törődve azzal, hogy ezzel a Happy eredetileg tavalyra tervezett bevezetése is tolódott.
A 28 milliárd dolláros amerikai kávékategória egyre bővül és folyamatosan vonzza az új, kisebb szereplőket, mely trend arra készteti a nagy CPG-gyártókat, hogy felvásárlásokkal fokozzák jelenlétüket a piacon.
Downey Jr. sztársága és Dubitsky FMCG-tapasztalata ellenére is valószínűleg kihívást jelent majd a márkának áttörést elérnie a meglehetősen telített piacon. Dubitsky szerint azonban a Happy más mérőszámokkal szemben a megfizethetőséget és a minőséget helyezi előtérbe.
Míg a márka egyelőre a kávéra összpontosít, a párosnak egyéb, egyelőre óvatos élelmiszer- és italpiaci tervei is vannak.
Kapcsolódó cikkeink
A Nescafé már 2024-ben elérte a 2025-re kitűzött regeneratív mezőgazdasági céljait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Évente több mint öt teljes napot töltünk kávézással
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >E-cigaretta, kávé, energiaital – mit “szólnak” a fogaink?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már a Pannonhalmi borvidéken is megjelent a szőlő aranyszínű sárgaság betegsége
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >