Kávécéget alapított Robert Downey Jr
A kávé népszerűségének növekedése az Egyesült Államokban a kisebb szereplők számára is csábító és arra készteti a nagy gyártóat, hogy akvizíciókkal növeljék jelenlétüket a piacon
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/02/3Robert-Downey-Jr-Coffee012924-e0197929d3f04106a5aac76ca9b687b33.jpg)
Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, a Happy alapítói FOTÓ: HAPPY
Robert Downey Jr és Craig Dubitsky, akinek a nevéhez fűződnek az Eos és a Hello fogyasztási cikkek, Happy néven kávécéget alapítottak.
A Happy világos, közepes és sötét pörkölésű szemes, őrölt, instant és kapszulás kávét kínál. A vállalat közleménye szerint a termékek csokoládés és biscotti jegyekkel rendelkeznek, és a csomagoláson elhelyezett QR-kód segítségével a felhasznált kávészemek útja is nyomon követhető.
Dubitsky nyilatkozata szerint a színésszel közös kávé iránti rajongásuk indította őket a márka megalkotására. Downey Jr olyannyira komolyan vette a projektet, hogy rengeteg kávékeveréket megkóstolt ahhoz, hogy megtalálja a tökéletes ízt nem törődve azzal, hogy ezzel a Happy eredetileg tavalyra tervezett bevezetése is tolódott.
A 28 milliárd dolláros amerikai kávékategória egyre bővül és folyamatosan vonzza az új, kisebb szereplőket, mely trend arra készteti a nagy CPG-gyártókat, hogy felvásárlásokkal fokozzák jelenlétüket a piacon.
Downey Jr. sztársága és Dubitsky FMCG-tapasztalata ellenére is valószínűleg kihívást jelent majd a márkának áttörést elérnie a meglehetősen telített piacon. Dubitsky szerint azonban a Happy más mérőszámokkal szemben a megfizethetőséget és a minőséget helyezi előtérbe.
Míg a márka egyelőre a kávéra összpontosít, a párosnak egyéb, egyelőre óvatos élelmiszer- és italpiaci tervei is vannak.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Más kávék! – A nap videója
Hogyan isszák a kávét a nagyvilágban; biztosan vannak közöttük olyanok…
Tovább olvasom >A kávé segít, ha túl sok ülőmunkát végez az ember
Egy friss kutatás szerint a rendszeres kávéfogyasztás mérsékelheti azokat az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >