Kávé és sütemény
A Lavazza kommunikációjának része a törekvés annak megvilágítására, hogy milyen fontos szerepet tölt be a mindennapokban a kávé. Ennek a koncepciónak része az italnak a gasztronómiához való rendszeres kapcsolása: receptek kidolgozása az ünnepekre, a nyárra, speciális alkalmakra. A márka karácsonykor is ínycsiklandó édességek receptjével kedveskedik hódolóinak; idén ezeket Ernst Knam cukrászmester és Gian Piero Vivalda Michelin-csillagos sztárséf készítették (a receptek weboldalunkon is olvashatók). A cég két márkanagykövetének különleges alkotásai a Qualità Oro kávéról szólnak.
Kapcsolódó cikkeink
Nyitott portákkal várják a fogyasztókat a kistermelő
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >Trump új vámstratégiája átrajzolhatja a kávé- és kakaókereskedelem globális térképét
Vámmentességet élvezhetnek a jövőben a trópusi mezőgazdasági termékek – például…
Tovább olvasom >Starbucks: vége a csak elvitelre szóló kávézóknak – visszatérés a vendéglátás melegségéhez
Radikális stratégiai váltásba kezd a világ legnagyobb kávézólánca: a tőzsdén…
Tovább olvasom >További cikkeink
Minden idők egyik legkiválóbb süteményét gondolja újra a 2025-ös Magyarország Tortája
A Dobostorta megalkotásának 140. évfordulója adta a Magyarország Tortája verseny…
Tovább olvasom >Megérkezett Magyarország Cukormentes Tortájának első gyermekzsűri különdíjasa
Új fejezet nyílt az Egy Csepp Figyelem Alapítvány Magyarország Cukormentes…
Tovább olvasom >Nyitott portákkal várják a fogyasztókat a kistermelő
Országszerte kinyitják kapuikat a fogyasztók előtt a hazai kistermelők. A…
Tovább olvasom >