Kávé és sütemény
A Lavazza kommunikációjának része a törekvés annak megvilágítására, hogy milyen fontos szerepet tölt be a mindennapokban a kávé. Ennek a koncepciónak része az italnak a gasztronómiához való rendszeres kapcsolása: receptek kidolgozása az ünnepekre, a nyárra, speciális alkalmakra. A márka karácsonykor is ínycsiklandó édességek receptjével kedveskedik hódolóinak; idén ezeket Ernst Knam cukrászmester és Gian Piero Vivalda Michelin-csillagos sztárséf készítették (a receptek weboldalunkon is olvashatók). A cég két márkanagykövetének különleges alkotásai a Qualità Oro kávéról szólnak.
Kapcsolódó cikkeink
Tovább emelkednek a kávéárak, figyelmeztet a Lavazza
Az olasz Lavazza arra figyelmeztet, hogy a kávé ára a…
Tovább olvasom >Bezár a Michelin által ajánlott Laurel Étterem Budapesten
Öt év működés után bezár a Laurel Budapest, a Michelin…
Tovább olvasom >Más kávék! – A nap videója
Hogyan isszák a kávét a nagyvilágban; biztosan vannak közöttük olyanok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntartható vendéglátás Magyarországon: a 2024-es év úttörői
Magyarországon a fenntarthatóság napjaink egyik legfontosabb kihívása, különösen az éttermi…
Tovább olvasom >Trendekbe fagylalva
Ami hosszú időn keresztül csak egy jeges nyalánkság volt, abból a…
Tovább olvasom >