Kávé és sütemény
A Lavazza kommunikációjának része a törekvés annak megvilágítására, hogy milyen fontos szerepet tölt be a mindennapokban a kávé. Ennek a koncepciónak része az italnak a gasztronómiához való rendszeres kapcsolása: receptek kidolgozása az ünnepekre, a nyárra, speciális alkalmakra. A márka karácsonykor is ínycsiklandó édességek receptjével kedveskedik hódolóinak; idén ezeket Ernst Knam cukrászmester és Gian Piero Vivalda Michelin-csillagos sztárséf készítették (a receptek weboldalunkon is olvashatók). A cég két márkanagykövetének különleges alkotásai a Qualità Oro kávéról szólnak.
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Spárgaszezon indul Magyarországon: exportnagyhatalom vagy gasztronómiai lehetőség?
Miközben Nyugat-Európában tavaszi csemegeként ünneplik, itthon még mindig csak szűk…
Tovább olvasom >HNT: hamarabb érnek tudatos borfogyasztóvá a mai fiatal felnőttek
Az elmúlt két évben jelentősen nőtt az alkalmi borfogyasztók aránya…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hő a mélyből: kiaknázatlan kincs a magyar geotermia
Bár Magyarország kiváló geotermikus adottságokkal rendelkezik, a termálhő jelenleg csak…
Tovább olvasom >A fenntartható turizmus fejlesztését segítő uniós program indult Szegeden
A fenntartható turizmus fejlesztését segítő, 2,5 millió eurós (mintegy egymilliárd…
Tovább olvasom >A vendéglátóhely-nevek és a brit humor – A nap képe
Az angolok imádják a(z angol) humort, láthatóan még a vendéglátóhelyek…
Tovább olvasom >