Katona Norbert az MMSZ szakmai és operációs igazgatója
Március elsejétől Katona Norbert szakmai és operációs igazgatóként irányítja a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) munkáját.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Az elmúlt években a Magyar Marketing Szövetség szakmailag sikeres, üzletileg pedig eredményes éveket tudhat maga mögött. Az utóbbi időszakban látványosan növekedett a projektek, kezdeményezések, események száma. A növekvő számú események, a bővülő platformok és a folyamatosan fejlődő tagság kiszolgálása, támogatása az MMSZ Office bővülésével is járt az elmúlt években. Ma már külön szakember foglalkozik a tartalmak készítésével és szerkesztésével (Szebegyinszki Szilvia), a tagsággal folytatott levelezéssel és kommunikációval, tagsági események szervezésével és adminisztrációjával (Csicsári Ildikó), a közösség folyamatos bővítésével és gondozásával (Kertész András), illetve egyes kiemelt projektek menedzselésével is (Nagy Andrea). Munkájukat és a szervezet pénzügyi folyamatait az MMSZ Office vezetője, Juhász Violetta fogja össze.
– Jómagam néhány évvel korábban operatív igazgatóként már támogattam a szövetség munkáját, az elmúlt években pedig az MMSZ keretén belül működő Marketing Döntéshozók Klubját vezettem, március 1-jétől pedig mint szakmai és operációs igazgató fogom irányítani a szövetségünk munkáját – hangsúlyozta Katona Norbert. – Őszintén remélem, hogy az eseményeink folyamán minden tagunkkal sikerül újra találkoznom, az újakkal megismerkednem. Ugyanakkor „ajtóm” a tagság előtt mindig nyitva áll! //
Kapcsolódó cikkeink
Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül
A hazai szakmai szervezetek – köztük a MAKSZ, az MMSZ…
Tovább olvasom >Alelnököket választott a Magyar Marketing Szövetség
A Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) alapvető célkitűzése, hogy az egyik…
Tovább olvasom >Kommunikációs iparági AI-kézikönyv készül a hazai szakmai szervezetek összefogásában
A hazai kommunikációs iparágban a mesterséges intelligencia (AI) használatának etikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >