Kasszanélküli üzletek nyitását tervezi a Morrisons
Az Amazon Fresh üzletekkel versenyre kelve most a Morrisons is azon dolgozik, hogy a vásárlóknak ne kelljen külön időt tölteniük a kasszánál való sorban állással, hanem a vásárlást követően egyenesen elhagyhassák az üzletet. A kereskedelmi lánc a belső körökben Sarah projekt néven nevezett kísérlete során olyan technológiát tesztel az amerikai AiFi-val, amely a kosárba helyezett termékeket kamerák segítségével követi, és azok árát egy okostelefonra telepített alkalmazáson keresztül terheli a vásárló számlájára.
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Kasszanélküli okosüzletek Németországban: a lassú indulás után lendületes növekedés
Németországban későn indult el a kasszanélküli üzletek bevezetése, mégis mindössze…
Tovább olvasom >A prebiotikus üdítőitalok piacára lép be a Coca-Cola a Simply Pop márkával
Új üdítőitallal, a Simply Poppal lép a prebiotikus üdítők piacára…
Tovább olvasom >További cikkeink
Marad 2026-ra is a kiskereskedelmi különadó
A magyar gazdaság szereplői és a lakosság számára is jelentős…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság követeli az árréscsökkentés eltörlését
Az Európai Bizottság kötelezettségszegési eljárást indított Magyarország ellen az élelmiszerekre,…
Tovább olvasom >Drágult a tej, csökkent a túró: átalakulóban a hazai tejtermékpiac
A hazai tejtermékek ára 2025 első felében jelentős éves drágulást…
Tovább olvasom >