Kasszamentes Aldi áruház nyílt Londonban
Az Amazon példáját követve a vásárlóközönség előtt is megnyitotta első pénztárgép nélküli áruházát az ALDI Londonban. Az Amazon Go koncepciójához hasonlóan az üzletben elhelyezett szenzorok érzékelik, milyen termékeket tesznek kosarukba a vásárlók, amelyeket aztán egy applikáció segítségével automatikusan összesítenek, így nincs szükség hagyományos kasszákra és a sorban állás is ismeretlen fogalom.

Kassza nélkül
Az Aldi hazai megjelenése óta hősökként tekintünk pénztárosaikra: minden termék ára a fejükben van, és az optimalizált folyamatoknak köszönhetően a kiskereskedelem többi szereplőjét megszégyenítő gyorsasággal képesek elvégezni a termékek kasszánál történő beolvasását. A diszkont áruházlánc azonban az utóbbi időben fejlesztette szolgáltatását és bizonyos üzleteikben bevezették az egyszerű bankkártyás fizetéssel összekapcsolt, vásárlók által kezelt automata kasszákat. A fejlődés következő lépcsőfokai azok az automatizált, self-check-out zónák, amelyeket az Aldi teljes hálózatának kiemelt áruházaiban tesztelnek.
Most pedig elérkezett az igazi evolúciós ugrás ideje: az Aldi Shop&Go koncepció eredményeként teljesen eltűnik a kasszáknál töltött idő – az üzletben elhelyezett szenzorok azonnal érzékelik egy áru polcról történő leemelését, amelyet az Aldi applikációja azonnal hozzáad a vevő számlájához.
A héten megnyílt az Aldi Shop&Go, a diszkont óriáscég első készpénzmentes üzlete London Greenwich kerületében. A Greenwich High Streeten található új koncepcióüzlet lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy anélkül fejezzék be vásárlási folyamatukat, hogy egyetlen terméket is beszkennelnének, vagy sorban álljanak a pénztárnál. A City üzlet kirakataiban nagy formátumú digital signage kijelzők adnak tájékoztatást az új koncepcióról és az aktuális ajánlatokról.
Kapcsolódó cikkeink
A spanyol fogyasztók szerint javult a saját márkák minősége
Egy friss tanulmány szerint tízből nyolc spanyol fogyasztó úgy látja,…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >Németországban újra nagyobb a márkatermékek iránti fogyasztói bizalom
Mérséklődött a saját márkás termékek népszerűsége és ma már kevesebb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Németországban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi árak emelkedése februárban
Németországban februárban havi szinten lassult, éves összevetésben gyorsult a nagykereskedelmi…
Tovább olvasom >Egyensúly és szépség a mindennapokban – A Balance by Béres Alexandra termékei már elérhetők a Rossmannban
Béres Alexandra Balance márkája új szépségápolási termékekkel debütált a Rossmannban,…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >