Kasszamentes Aldi áruház nyílt Londonban
Az Amazon példáját követve a vásárlóközönség előtt is megnyitotta első pénztárgép nélküli áruházát az ALDI Londonban. Az Amazon Go koncepciójához hasonlóan az üzletben elhelyezett szenzorok érzékelik, milyen termékeket tesznek kosarukba a vásárlók, amelyeket aztán egy applikáció segítségével automatikusan összesítenek, így nincs szükség hagyományos kasszákra és a sorban állás is ismeretlen fogalom.

Kassza nélkül
Az Aldi hazai megjelenése óta hősökként tekintünk pénztárosaikra: minden termék ára a fejükben van, és az optimalizált folyamatoknak köszönhetően a kiskereskedelem többi szereplőjét megszégyenítő gyorsasággal képesek elvégezni a termékek kasszánál történő beolvasását. A diszkont áruházlánc azonban az utóbbi időben fejlesztette szolgáltatását és bizonyos üzleteikben bevezették az egyszerű bankkártyás fizetéssel összekapcsolt, vásárlók által kezelt automata kasszákat. A fejlődés következő lépcsőfokai azok az automatizált, self-check-out zónák, amelyeket az Aldi teljes hálózatának kiemelt áruházaiban tesztelnek.
Most pedig elérkezett az igazi evolúciós ugrás ideje: az Aldi Shop&Go koncepció eredményeként teljesen eltűnik a kasszáknál töltött idő – az üzletben elhelyezett szenzorok azonnal érzékelik egy áru polcról történő leemelését, amelyet az Aldi applikációja azonnal hozzáad a vevő számlájához.
A héten megnyílt az Aldi Shop&Go, a diszkont óriáscég első készpénzmentes üzlete London Greenwich kerületében. A Greenwich High Streeten található új koncepcióüzlet lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy anélkül fejezzék be vásárlási folyamatukat, hogy egyetlen terméket is beszkennelnének, vagy sorban álljanak a pénztárnál. A City üzlet kirakataiban nagy formátumú digital signage kijelzők adnak tájékoztatást az új koncepcióról és az aktuális ajánlatokról.
Kapcsolódó cikkeink
Telt ház lesz 10 km-en a 30. ALDI Női Futógálán
Kiemelkedő érdeklődés előzi meg Magyarország egyetlen női futóversenyét, a 30.…
Tovább olvasom >Mintegy 500 termék árát csökkenti a Lidl Németországban
A Lidl bejelentette edditi történetének legnagyobb volumenű árcsökkentését: a diszkontlánc…
Tovább olvasom >Több mint 60 háztartási és higiéniai termék ára csökken az ALDI-ban
A vásárlók igényeihez és a piaci környezethez igazodva újabb szakaszához…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így maradhat egészséges a haj és bőr a közeledő nyári kánikulában is
A hajformázás, festés és szárítás mind gyengíthetik a haj belső…
Tovább olvasom >Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan
A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal…
Tovább olvasom >Dopamin dekor, kézműves darabok és funkcionalitás: megérkeztek az IKEA új kollekciói
Bemutatta új termékeit az IKEA, melyek az újrakezdést, optimizmust és…
Tovább olvasom >