Kassza nélküli vásárlást tesztel a Tesco
A Tesco a kassza nélküli technológiát kívánja tesztelni Express üzletében, ezért befektetett egy pénztár nélküli vásárlási technológiát fejlesztő startupba, a Trigo Visionbe. A technológia révén az appot használó Tesco-vásárlóknak nem kell a megvásárolni kívánt áru fizetésével bajlódniuk, az ugyanis automatikusan megtörténik az üzlet mennyezetére szerelt kamerákra hagyatkozó alkalmazáson keresztül. A lépés célja a zökkenőmentes vásárlási élmény biztosítása, az üzlet működésének gyorsítása és a bolti munkavállalókra nehezedő nyomás lazítása. A kísérlet végkimenetele határozza meg a továbbiakat.
A Trigo Vision számára a Tesco a második kereskedelmi partner az izraeli Shufersal üzletlánc mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >Dedikált menopauza-részleget hozott létre a brit Tesco
Menopauza-részleget tesztel a brit Tesco: a női változó korhoz kapcsolódó…
Tovább olvasom >Napenergiával termeli meg az áruházi energiaszükséglet 26 százalékát a Tesco
Napelemes háztartási méretű kiserőműveket épített ki 25 áruháza tetején a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >