Kassza nélküli vásárlást tesztel a Tesco
A Tesco a kassza nélküli technológiát kívánja tesztelni Express üzletében, ezért befektetett egy pénztár nélküli vásárlási technológiát fejlesztő startupba, a Trigo Visionbe. A technológia révén az appot használó Tesco-vásárlóknak nem kell a megvásárolni kívánt áru fizetésével bajlódniuk, az ugyanis automatikusan megtörténik az üzlet mennyezetére szerelt kamerákra hagyatkozó alkalmazáson keresztül. A lépés célja a zökkenőmentes vásárlási élmény biztosítása, az üzlet működésének gyorsítása és a bolti munkavállalókra nehezedő nyomás lazítása. A kísérlet végkimenetele határozza meg a továbbiakat.
A Trigo Vision számára a Tesco a második kereskedelmi partner az izraeli Shufersal üzletlánc mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >Leépít a Nestlé csehországi gyárában
Nyolcvan munkahelyet szüntet meg a Nestlé a csehországi Krupka városában…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spanyolországban vezeti be első AI-alapú megoldását a Carrefour
A francia Carrefour Spanyolországot választotta első mesterségesintelligencia-alapú megoldásának bevezetésére. Az AI.Carrefour…
Tovább olvasom >Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz display
Idén két világbajnoki címre is büszke lehet a hazai POP-szakma.…
Tovább olvasom >Legendás olasz panettone-gyártót vett az ír Valeo Foods
Újabb olasz cég felvásárlását jelentette be az ír székhelyű Valeo…
Tovább olvasom >