Kassza nélküli vásárlást tesztel a Tesco
A Tesco a kassza nélküli technológiát kívánja tesztelni Express üzletében, ezért befektetett egy pénztár nélküli vásárlási technológiát fejlesztő startupba, a Trigo Visionbe. A technológia révén az appot használó Tesco-vásárlóknak nem kell a megvásárolni kívánt áru fizetésével bajlódniuk, az ugyanis automatikusan megtörténik az üzlet mennyezetére szerelt kamerákra hagyatkozó alkalmazáson keresztül. A lépés célja a zökkenőmentes vásárlási élmény biztosítása, az üzlet működésének gyorsítása és a bolti munkavállalókra nehezedő nyomás lazítása. A kísérlet végkimenetele határozza meg a továbbiakat.
A Trigo Vision számára a Tesco a második kereskedelmi partner az izraeli Shufersal üzletlánc mellett.
Kapcsolódó cikkeink
A Shopper Park Plus Nyrt. Szlovákiában felvásárolt egy kiskereskedelmi park portfóliót
A Shopper Park Plus Nyrt. (SPP) felvásárolt Szlovákiában egy Tesco-központú…
Tovább olvasom >Együttműködést szorgalmazó platformot hoz létre a Tesco a menstruációs szegénység felszámolásáért
A menstruációs szegénység felszámolását zászlajára tűző platform létrehozását jelentette be…
Tovább olvasom >2,3 millió szavazat juttatta célba a Tesco újonnan startolt, 57 millió forintos programját
Több mint 2,3 millió voksot adtak le a Tesco vásárlói…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >