Kassza nélküli vásárlást tesztel a Tesco
A Tesco a kassza nélküli technológiát kívánja tesztelni Express üzletében, ezért befektetett egy pénztár nélküli vásárlási technológiát fejlesztő startupba, a Trigo Visionbe. A technológia révén az appot használó Tesco-vásárlóknak nem kell a megvásárolni kívánt áru fizetésével bajlódniuk, az ugyanis automatikusan megtörténik az üzlet mennyezetére szerelt kamerákra hagyatkozó alkalmazáson keresztül. A lépés célja a zökkenőmentes vásárlási élmény biztosítása, az üzlet működésének gyorsítása és a bolti munkavállalókra nehezedő nyomás lazítása. A kísérlet végkimenetele határozza meg a továbbiakat.
A Trigo Vision számára a Tesco a második kereskedelmi partner az izraeli Shufersal üzletlánc mellett.
Kapcsolódó cikkeink
Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >Mindenkinek a vásárló a fontos – mindig, mindenhol, mindenkor – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
A Business Days harmadik, szerdai napjának délelőttje az elmúlt másfél…
Tovább olvasom >Akár már 250 forinttal is segíthetünk a rászorulókon – ismét kuponos adománygyűjtés a Tesco áruházakban
15. alkalommal csatlakozott a Tesco az Ökumenikus Segélyszervezet Adventi Adománygyűjtéséhez.…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar családi vállalkozások együttműködésbe fektetnek, nem a generációváltásba
A ma Magyarországon működő 515 ezer társas vállalkozás több, mint…
Tovább olvasom >Hogyan fognak az európaiak vásárolni az idei ünnepi szezonban?
A ShopFully és az Offerista Group az „Holiday Shopping Study…
Tovább olvasom >Új napelemparkkal bővül a Nestlé szerencsi gyár
Jövő márciusban lép működésbe az az 1,5 GW éves teljesítményű…
Tovább olvasom >