Kártyás fizetéskor immár készpénzfelvétel is lehetséges a lengyel Biedronka üzleteiben
A portugál Jerónimo Martins érdekeltségébe tartozó lengyel Biedronka kiskereskedelmi vállalat a Mastercarddal együttműködésben 2000 üzletben indította el a „kártyás fizetés és készpénzfelvét” szolgáltatást országszerte.
A bevezetés a Biedronka egyes üzleteiben tavaly decemberben kísérleti jelleggel elindított program sikerére alapoz.
Lidia Stegenta-Głowala, a lengyelországi Biedronka üzletlánc pénzügyi műveletekért felelős igazgatója elmondta:
„A „kártyás fizetés és készpénzfelvétel” szolgáltatás egyre népszerűbb a lengyel vásárlók körében. Nagyra értékelik, hogy a mindennapi vásárlások alkalmával könnyen, gyorsan és kényelmesen tudnak készpénzt felvenni.”
„Azzal, hogy ezt a megoldást a Biedronka más üzleteiben is bevezetjük, nemcsak a fogyasztók elvárásainak teszünk eleget, hanem lehetőséget is biztosítunk a számukra legkényelmesebb fizetési mód megválasztását illetően.”
A szolgáltatás 1 PLN-t meghaladó összegű vásárlások esetén készpénzfelvételt tesz lehetővé. Ennek feltétele, hogy az adott üzlet kasszájában „megfelelő mennyiségű” készpénz álljon rendelkezésre.
A Mastercard-kártyával történő fizetéskor a vásárlók tájékoztatják a pénztárost a pénzfelvételi szándékukról és a felvenni kívánt összegről. A PIN-kóddal jóváhagyott felvett összeg a vásárlás értékéhez kerül hozzáadásra. A minimálisan felvehető összeg 50 PLN.
Kamila Kaliszyk, a Mastercard Europe lengyelországi fiókjának piacfejlesztési igazgatója hozzátette:
„A szolgáltatás keretében lehetőség van 50 zloty többszörösének a felvételére is, de a készpénzfelvétel összege nem haladhatja meg a 300 zlotyt. A szolgáltatás naponta többször is igénybe vehető, de önkiszolgáló pénztáraknál nem áll rendelkezésre.
„A Biedronka nem számít fel díjat a szolgáltatás igénybevételéért, és az esetleges díjakat kizárólag a kártyát kibocsátó bank szedi be. Ezeket az adott fizetési kártyához tartozó díjak és jutalékok táblázatban lehet ellenőrizni”.
Kapcsolódó cikkeink
Így költöttek a magyar drukkerek a válogatott meccseinek helyszínein
A németországi futball Európa-bajnokság városai jelentős anyagi forrásokat fordítottak arra,…
Tovább olvasom >Sok vendéglátóegység szabotálja a kártyás fizetést
Egy budapesti kávézó esete újra felveti a kártyaelfogadás körüli vitákat:…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >