Kártyás fizetéskor immár készpénzfelvétel is lehetséges a lengyel Biedronka üzleteiben
A portugál Jerónimo Martins érdekeltségébe tartozó lengyel Biedronka kiskereskedelmi vállalat a Mastercarddal együttműködésben 2000 üzletben indította el a „kártyás fizetés és készpénzfelvét” szolgáltatást országszerte.
A bevezetés a Biedronka egyes üzleteiben tavaly decemberben kísérleti jelleggel elindított program sikerére alapoz.
Lidia Stegenta-Głowala, a lengyelországi Biedronka üzletlánc pénzügyi műveletekért felelős igazgatója elmondta:
„A „kártyás fizetés és készpénzfelvétel” szolgáltatás egyre népszerűbb a lengyel vásárlók körében. Nagyra értékelik, hogy a mindennapi vásárlások alkalmával könnyen, gyorsan és kényelmesen tudnak készpénzt felvenni.”
„Azzal, hogy ezt a megoldást a Biedronka más üzleteiben is bevezetjük, nemcsak a fogyasztók elvárásainak teszünk eleget, hanem lehetőséget is biztosítunk a számukra legkényelmesebb fizetési mód megválasztását illetően.”
A szolgáltatás 1 PLN-t meghaladó összegű vásárlások esetén készpénzfelvételt tesz lehetővé. Ennek feltétele, hogy az adott üzlet kasszájában „megfelelő mennyiségű” készpénz álljon rendelkezésre.
A Mastercard-kártyával történő fizetéskor a vásárlók tájékoztatják a pénztárost a pénzfelvételi szándékukról és a felvenni kívánt összegről. A PIN-kóddal jóváhagyott felvett összeg a vásárlás értékéhez kerül hozzáadásra. A minimálisan felvehető összeg 50 PLN.
Kamila Kaliszyk, a Mastercard Europe lengyelországi fiókjának piacfejlesztési igazgatója hozzátette:
„A szolgáltatás keretében lehetőség van 50 zloty többszörösének a felvételére is, de a készpénzfelvétel összege nem haladhatja meg a 300 zlotyt. A szolgáltatás naponta többször is igénybe vehető, de önkiszolgáló pénztáraknál nem áll rendelkezésre.
„A Biedronka nem számít fel díjat a szolgáltatás igénybevételéért, és az esetleges díjakat kizárólag a kártyát kibocsátó bank szedi be. Ezeket az adott fizetési kártyához tartozó díjak és jutalékok táblázatban lehet ellenőrizni”.
Kapcsolódó cikkeink
Felelős e-kereskedelmet várnak el a lengyel vásárlók
A lengyel vásárlók egyre inkább elvárják az online boltoktól a…
Tovább olvasom >Mastercard Green Friday kampánya idén a tudatos vásárlásra ösztönöz
A Mastercard második alkalommal indítja el a Green Friday kampányt,…
Tovább olvasom >A beszállítói és beszerzői célok ugyanazok, de csatornánként mások a kihívások és tervek – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 1. rész)
Keddtől a kiskereskedelem tudományában mélyedhettek el az FMCG-szabadegyetem hallgatói a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >