Kártyás fizetéskor immár készpénzfelvétel is lehetséges a lengyel Biedronka üzleteiben
A portugál Jerónimo Martins érdekeltségébe tartozó lengyel Biedronka kiskereskedelmi vállalat a Mastercarddal együttműködésben 2000 üzletben indította el a „kártyás fizetés és készpénzfelvét” szolgáltatást országszerte.
A bevezetés a Biedronka egyes üzleteiben tavaly decemberben kísérleti jelleggel elindított program sikerére alapoz.
Lidia Stegenta-Głowala, a lengyelországi Biedronka üzletlánc pénzügyi műveletekért felelős igazgatója elmondta:
„A „kártyás fizetés és készpénzfelvétel” szolgáltatás egyre népszerűbb a lengyel vásárlók körében. Nagyra értékelik, hogy a mindennapi vásárlások alkalmával könnyen, gyorsan és kényelmesen tudnak készpénzt felvenni.”
„Azzal, hogy ezt a megoldást a Biedronka más üzleteiben is bevezetjük, nemcsak a fogyasztók elvárásainak teszünk eleget, hanem lehetőséget is biztosítunk a számukra legkényelmesebb fizetési mód megválasztását illetően.”
A szolgáltatás 1 PLN-t meghaladó összegű vásárlások esetén készpénzfelvételt tesz lehetővé. Ennek feltétele, hogy az adott üzlet kasszájában „megfelelő mennyiségű” készpénz álljon rendelkezésre.
A Mastercard-kártyával történő fizetéskor a vásárlók tájékoztatják a pénztárost a pénzfelvételi szándékukról és a felvenni kívánt összegről. A PIN-kóddal jóváhagyott felvett összeg a vásárlás értékéhez kerül hozzáadásra. A minimálisan felvehető összeg 50 PLN.
Kamila Kaliszyk, a Mastercard Europe lengyelországi fiókjának piacfejlesztési igazgatója hozzátette:
„A szolgáltatás keretében lehetőség van 50 zloty többszörösének a felvételére is, de a készpénzfelvétel összege nem haladhatja meg a 300 zlotyt. A szolgáltatás naponta többször is igénybe vehető, de önkiszolgáló pénztáraknál nem áll rendelkezésre.
„A Biedronka nem számít fel díjat a szolgáltatás igénybevételéért, és az esetleges díjakat kizárólag a kártyát kibocsátó bank szedi be. Ezeket az adott fizetési kártyához tartozó díjak és jutalékok táblázatban lehet ellenőrizni”.
Kapcsolódó cikkeink
A diszkontokkal szemben kínálna alternatívát a Carrefour Polska
Új stratégiát vezetett be márciustól a Carrefour Polska, amelynek célja,…
Tovább olvasom >AI, digitalizáció, mobiltárcák és a tokenizáció
Alig néhány év kellett ahhoz, hogy gyökeresen átalakuljon a fizetések…
Tovább olvasom >Digitális kuponokkal támogatja az omnichannel terjeszkedést a Rossmann Németországban
A lendületes nemzetközi növekedésnek és az ambiciózus beruházásoknak köszönhetően a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >Online is megugrott az élelmiszer-vásárlás karácsony előtt
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >