Kártyás fizetéskor immár készpénzfelvétel is lehetséges a lengyel Biedronka üzleteiben
A portugál Jerónimo Martins érdekeltségébe tartozó lengyel Biedronka kiskereskedelmi vállalat a Mastercarddal együttműködésben 2000 üzletben indította el a „kártyás fizetés és készpénzfelvét” szolgáltatást országszerte.
A bevezetés a Biedronka egyes üzleteiben tavaly decemberben kísérleti jelleggel elindított program sikerére alapoz.
Lidia Stegenta-Głowala, a lengyelországi Biedronka üzletlánc pénzügyi műveletekért felelős igazgatója elmondta:
„A „kártyás fizetés és készpénzfelvétel” szolgáltatás egyre népszerűbb a lengyel vásárlók körében. Nagyra értékelik, hogy a mindennapi vásárlások alkalmával könnyen, gyorsan és kényelmesen tudnak készpénzt felvenni.”
„Azzal, hogy ezt a megoldást a Biedronka más üzleteiben is bevezetjük, nemcsak a fogyasztók elvárásainak teszünk eleget, hanem lehetőséget is biztosítunk a számukra legkényelmesebb fizetési mód megválasztását illetően.”
A szolgáltatás 1 PLN-t meghaladó összegű vásárlások esetén készpénzfelvételt tesz lehetővé. Ennek feltétele, hogy az adott üzlet kasszájában „megfelelő mennyiségű” készpénz álljon rendelkezésre.
A Mastercard-kártyával történő fizetéskor a vásárlók tájékoztatják a pénztárost a pénzfelvételi szándékukról és a felvenni kívánt összegről. A PIN-kóddal jóváhagyott felvett összeg a vásárlás értékéhez kerül hozzáadásra. A minimálisan felvehető összeg 50 PLN.
Kamila Kaliszyk, a Mastercard Europe lengyelországi fiókjának piacfejlesztési igazgatója hozzátette:
„A szolgáltatás keretében lehetőség van 50 zloty többszörösének a felvételére is, de a készpénzfelvétel összege nem haladhatja meg a 300 zlotyt. A szolgáltatás naponta többször is igénybe vehető, de önkiszolgáló pénztáraknál nem áll rendelkezésre.
„A Biedronka nem számít fel díjat a szolgáltatás igénybevételéért, és az esetleges díjakat kizárólag a kártyát kibocsátó bank szedi be. Ezeket az adott fizetési kártyához tartozó díjak és jutalékok táblázatban lehet ellenőrizni”.
Kapcsolódó cikkeink
Élményekkel teli csizma: Az európai Z generáció kedvenc ajándékai
Bár a legújabb AirPodsra vagy egy dizájner táskára sem mondanak…
Tovább olvasom >Elkészült a Mondi varsói üzemének 90 millió eurós felújításával
A fenntartható csomagolás és papírgyártás globális vezetője, a Mondi, 90…
Tovább olvasom >Több mint 25 millió eurót invesztál a DS Smith a lengyelországi termelésbe
A DS Smith csomagolóipari vállalat több mint 25 millió eurót…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >