Kartonból készült mosószer-csomagolást vezet be a Sainsbury’s
A Sainsbury’s az első brit szupermarket, amely kartondobozban kínál saját márkás folyékony mosószert. A lánc ezzel évente 22 tonna műanyag használatát teszi feleslegessé.
Az összes üzletben és az interneten is bevezetett új dizájn segíteni kívánja a vásárlókat az otthoni műanyag-felhasználás csökkentésében, és a kiskereskedő valamennyi saját márkás, 750 ml-es mosószerének műanyag flakonját kartondobozra cseréli.
A Sainsbury’s új csomagolása, amelynek súlya 35%-kal könnyebb és egyben újrahasznosítható, évente 13 teherautót fog kivonni az utakról, és 50%-kal csökkenti a termékcsaládra jutó szén-dioxid-kibocsátást.
Emellett a mosószer új formula alapján készül, és mostantól szuperkoncentrált változatban kapható. Ennek eredményeképpen mosásonként kisebb mennyiségű mosószerre van szükség, ami dobozonként további öt mosást tesz lehetővé.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új egységes retail média platformot indít a Sainsbury’s – jön a Nectar360 Pollen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >