Kartonból készült mosószer-csomagolást vezet be a Sainsbury’s
A Sainsbury’s az első brit szupermarket, amely kartondobozban kínál saját márkás folyékony mosószert. A lánc ezzel évente 22 tonna műanyag használatát teszi feleslegessé.
Az összes üzletben és az interneten is bevezetett új dizájn segíteni kívánja a vásárlókat az otthoni műanyag-felhasználás csökkentésében, és a kiskereskedő valamennyi saját márkás, 750 ml-es mosószerének műanyag flakonját kartondobozra cseréli.
A Sainsbury’s új csomagolása, amelynek súlya 35%-kal könnyebb és egyben újrahasznosítható, évente 13 teherautót fog kivonni az utakról, és 50%-kal csökkenti a termékcsaládra jutó szén-dioxid-kibocsátást.
Emellett a mosószer új formula alapján készül, és mostantól szuperkoncentrált változatban kapható. Ennek eredményeképpen mosásonként kisebb mennyiségű mosószerre van szükség, ami dobozonként további öt mosást tesz lehetővé.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
TikTok-trend ihlette a Kroger új saját márkás termékcsaládját
A Kroger amerikai élelmiszerlánc a legújabb „cherry-core” TikTok trendből merített…
Tovább olvasom >Újra Fairtrade minősítésű a Sainsbury’s saját márkás teája
A Sainsbury’s bejelentette, hogy ismét Fairtrade minősítést kap saját márkás…
Tovább olvasom >Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >