Kartonból készült mosószer-csomagolást vezet be a Sainsbury’s
A Sainsbury’s az első brit szupermarket, amely kartondobozban kínál saját márkás folyékony mosószert. A lánc ezzel évente 22 tonna műanyag használatát teszi feleslegessé.
Az összes üzletben és az interneten is bevezetett új dizájn segíteni kívánja a vásárlókat az otthoni műanyag-felhasználás csökkentésében, és a kiskereskedő valamennyi saját márkás, 750 ml-es mosószerének műanyag flakonját kartondobozra cseréli.
A Sainsbury’s új csomagolása, amelynek súlya 35%-kal könnyebb és egyben újrahasznosítható, évente 13 teherautót fog kivonni az utakról, és 50%-kal csökkenti a termékcsaládra jutó szén-dioxid-kibocsátást.
Emellett a mosószer új formula alapján készül, és mostantól szuperkoncentrált változatban kapható. Ennek eredményeképpen mosásonként kisebb mennyiségű mosószerre van szükség, ami dobozonként további öt mosást tesz lehetővé.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Alumíniumpalackos bort vezet be a brit Aldi
Április 14-től alumíniumpalackos saját márkás borral bővül az Aldi kínálata…
Tovább olvasom >Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >