Kartonból készült mosószer-csomagolást vezet be a Sainsbury’s
A Sainsbury’s az első brit szupermarket, amely kartondobozban kínál saját márkás folyékony mosószert. A lánc ezzel évente 22 tonna műanyag használatát teszi feleslegessé.
Az összes üzletben és az interneten is bevezetett új dizájn segíteni kívánja a vásárlókat az otthoni műanyag-felhasználás csökkentésében, és a kiskereskedő valamennyi saját márkás, 750 ml-es mosószerének műanyag flakonját kartondobozra cseréli.
A Sainsbury’s új csomagolása, amelynek súlya 35%-kal könnyebb és egyben újrahasznosítható, évente 13 teherautót fog kivonni az utakról, és 50%-kal csökkenti a termékcsaládra jutó szén-dioxid-kibocsátást.
Emellett a mosószer új formula alapján készül, és mostantól szuperkoncentrált változatban kapható. Ennek eredményeképpen mosásonként kisebb mennyiségű mosószerre van szükség, ami dobozonként további öt mosást tesz lehetővé.
Ez a cikk a Trade magazin 2023.5. számában olvasható
Kapcsolódó cikkeink
Belép a kombucha piacra a Lipton
Új, kombucha termékcsaládot dobott piacra a Carlsberg Britvic Lipton márkája…
Tovább olvasom >Papírba csomagolja a Sainsbury’s az avokádót
A januárban 77 üzletben elindult teszt során a Sainsbury’s saját…
Tovább olvasom >Bővíti termelését Európa legnagyobb saját márkás chips gyártója
A belga Roger & Roger 60 millió eurós beruházással fejleszti…
Tovább olvasom >További cikkeink
Így változik a boltok árrésse most, hogy a kormány döntött
A kormány bejelentése szerint harminc alapvető élelmiszer árrését korlátozzák, miután…
Tovább olvasom >Az Európai Bizottság mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterve garantálja az EU élelmiszerbiztonságát
Az Európai Bizottság által februárban elfogadott mezőgazdasági és élelmiszeripari ütemterv…
Tovább olvasom >Március 14-én fogyasztóvédelmi napot tartanak az Auchan áruházak
Az Auchan Magyarország 2017-től a Covid járvány megjelenéséig minden évben…
Tovább olvasom >