Karitatív szervezeteknek adományozza el nem adott termékeit az Amazon
Nem értékesíthető termékeit karitatív szervezeteknek adja át az Amazon, a korábbi gyakorlat helyett, amely során a visszaküldött árucikkeket egyszerűen megsemmisítette.
A cég szerdán jelentette be az új program elindítását, s elmondta: az adományozás szeptemberben kezdődik az USA-ban és az Egyesült Királyságban karitatív szervezetek segítségével.
Az USA-ban a Good360, az Egyesült Királyságban pedig a Newlife, az Üdvhadsereg és a Barnardo’s segít majd az Amazonnak, hogy minden termék eljusson a rászorulókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Az AI hatása Észak-Amerikában 2030-ra elérheti az 1,6 ezer milliárd dollárt
A kiskereskedők eltérő mértékben bár, de profitálhatnak a mesterséges intelligencia…
Tovább olvasom >Zöldség-gyümölcs ételmentő csomagokat vizsgáltak a Nébih szakemberei
Ötödik alkalommal szervezte meg szokásos adventi élelmiszer-adományozási programját a Mészáros…
Tovább olvasom >Karácsonyi adománygyűjtést szervez a Magyar Vöröskereszt az Auchan áruházakban
A Magyar Vöröskereszt december két hétvégéjén az Auchanban gyűjt adományokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >