Karitatív szervezeteknek adományozza el nem adott termékeit az Amazon
Nem értékesíthető termékeit karitatív szervezeteknek adja át az Amazon, a korábbi gyakorlat helyett, amely során a visszaküldött árucikkeket egyszerűen megsemmisítette.
A cég szerdán jelentette be az új program elindítását, s elmondta: az adományozás szeptemberben kezdődik az USA-ban és az Egyesült Királyságban karitatív szervezetek segítségével.
Az USA-ban a Good360, az Egyesült Királyságban pedig a Newlife, az Üdvhadsereg és a Barnardo’s segít majd az Amazonnak, hogy minden termék eljusson a rászorulókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Több mint 223 tonna élelmiszerrel segít nehéz sorsú embereknek az idei Adni Öröm! karácsonyi adománygyűjtő akció
Több mint 26 ezer csomag jut nehéz sorsú emberekhez karácsony…
Tovább olvasom >Baptista Szeretetszolgálat: 24 millió forintnyi adományt kapnak rászoruló családok a Lidl segítségével
A Lidl vásárlóinak köszönhetően közel 24 millió forintnyi adományt kapnak…
Tovább olvasom >Átlépte az 50.000 kilogrammos álomhatárt azoknak az adományoknak a súlya, amelyek a Mikulásgyárba érkeztek
Mindez a vártnál jobb eredmény, közölte Zsolnai Endre, az akció…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >