Karitatív szervezeteknek adományozza el nem adott termékeit az Amazon
Nem értékesíthető termékeit karitatív szervezeteknek adja át az Amazon, a korábbi gyakorlat helyett, amely során a visszaküldött árucikkeket egyszerűen megsemmisítette.
A cég szerdán jelentette be az új program elindítását, s elmondta: az adományozás szeptemberben kezdődik az USA-ban és az Egyesült Királyságban karitatív szervezetek segítségével.
Az USA-ban a Good360, az Egyesült Királyságban pedig a Newlife, az Üdvhadsereg és a Barnardo’s segít majd az Amazonnak, hogy minden termék eljusson a rászorulókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Fulfilment szolgáltatást vezet be Európában az AliExpress
Új logisztikai szolgáltatást indít Európában az AliExpress Local+ néven, amely…
Tovább olvasom >Amazon: a mesterséges intelligencia miatt csökkenhet a vállalati dolgozók létszáma
Az Amazon vezérigazgatója, Andy Jassy belső üzenetben közölte, hogy a…
Tovább olvasom >Royal Mail-lel együttműködve csomagautomatákkal bővíti szolgáltatásait a brit Co-op
A Co-op az első brit kényelmi üzletlánc, amely új csomagautomata-hálózat…
Tovább olvasom >További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >