Karitatív szervezeteknek adományozza el nem adott termékeit az Amazon
Nem értékesíthető termékeit karitatív szervezeteknek adja át az Amazon, a korábbi gyakorlat helyett, amely során a visszaküldött árucikkeket egyszerűen megsemmisítette.
A cég szerdán jelentette be az új program elindítását, s elmondta: az adományozás szeptemberben kezdődik az USA-ban és az Egyesült Királyságban karitatív szervezetek segítségével.
Az USA-ban a Good360, az Egyesült Királyságban pedig a Newlife, az Üdvhadsereg és a Barnardo’s segít majd az Amazonnak, hogy minden termék eljusson a rászorulókhoz.
Kapcsolódó cikkeink
Bevezeti az Easy Ship szolgáltatást az Amazon Európában
Az Amazon elindítja Easy Ship szállítási megoldását Európában, elsőként a…
Tovább olvasom >A nagyok versenytársává vált a Perplexity
Az AI-alapú keresőmotor, a Perplexity az Egyesült Államokban most indított…
Tovább olvasom >Növelte az eladásokat az Amazon „Climate Pledge Friendly” címkéje
Az Amazon legújabb tanulmánya szerint a Climate Pledge Friendly programhoz…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar rizs és kékbúzaliszt is szerepel a Biofach kiállítás magyar közösségi standján
Ismét elrajolt Európa legnagyobb bioszakvására, a nürnbergi Biofach. Az esemény…
Tovább olvasom >JÖN! Egy hét múlva újra itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia
Egy hét múlva ismét itt a „Szerelmem a trade marketing” konferencia.…
Tovább olvasom >Nyílt Marketing Fórum a Magyar Termék Védjegyhasználatról – már lehet regisztrálni!
Idén február 20-án kerül megrendezésre a Magyar Termék Marketing Fórum,…
Tovább olvasom >