Karcsúbb Univer-termékek
Megújult csomagolással lepi meg a nagyközönséget az idén 60. születésnapját ünneplő Univer.Az Univer majonéz mellett több ételízesítő külsejét is újratervezte a magyar vállalat. A flakonok külseje új, kecsesebb fazont vett fel, amely ívelt nőies formájával igyekszik felhívni magára a figyelmet. A csomagoláson található legfőbb designelemeket ugyan megőrizték, a jellegzetes, modernséget sugárzó grafikáknak minden bizonnyal sikerül majd még vonzóbbá tenni az Univer ételízesítőket.
Hazánkban először az Univer hozott forgalomba iparilag előállított konyhakész majonézt 1975-ben, amely azóta is meghatározó referenciaíz a magyar piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >