Karcsúbb Univer-termékek
Megújult csomagolással lepi meg a nagyközönséget az idén 60. születésnapját ünneplő Univer.Az Univer majonéz mellett több ételízesítő külsejét is újratervezte a magyar vállalat. A flakonok külseje új, kecsesebb fazont vett fel, amely ívelt nőies formájával igyekszik felhívni magára a figyelmet. A csomagoláson található legfőbb designelemeket ugyan megőrizték, a jellegzetes, modernséget sugárzó grafikáknak minden bizonnyal sikerül majd még vonzóbbá tenni az Univer ételízesítőket.
Hazánkban először az Univer hozott forgalomba iparilag előállított konyhakész majonézt 1975-ben, amely azóta is meghatározó referenciaíz a magyar piacon.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >