Karbonsemleges minősítést szerzett a Morrisons „Better for Our Planet” tojása
Megszerezte a British Standards Institution (BSI), azaz az Egyesült Királyság szabványügyi testülete karbonsemleges minősítését a Morrisons „Better For Our Planet” tojása.
A termék a BSI Kitemark tanúsítványt a testület által végzett szigorú vizsgálatokat követően kapta meg, amelyek révén biztosítható, hogy a tojás megfelel a szén-dioxid-semleges termékekre vonatkozó nemzetközi szabványoknak – közölte a vállalat.
Sophie Throup, a Morrisons gyártási igazgatója kijelentette:
– Ez a termékcsalád az első azon számos fenntartható termék közül, amelyeket a jövőben szeretnénk bevezetni, mivel azon dolgozunk, hogy támogassuk a beszállító gazdákat a nettó zéró kibocsátás elérésében.
A BSI Kitemark tanúsítás azt is elismeri, hogy a Morrisons 2021 óta a standard tojásválasztékhoz képest 60%-os szén-dioxid-csökkentést ért el a „Better For Our Planet” (Jobb a bolygónknak) termékcsaládban.
A Morrisons számos intézkedést hajtott végre a BSI karbonsemleges minősítésének megszerzése érdekében, többek között körforgásos takarmányozási rendszert vezetett be, ügyel a tyúkok egészségére és jólétére, valamint megújuló energiát használ a tyúkólakban. Emellett a szén-dioxid megkötése és tárolása érdekében erdőt, sövényt, füvet és vadvirágos réteket is fenntart a vállalat.
A Morrisons „Better For Our Planet” tojásai Dél-Anglia több mint 115 üzletében kaphatók – közölte a kiskereskedő.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
1,5 milliárd fontot fordít a Lidl brit marhahústermelésre
Megerősíti fenntarthatósági vállalásait a Lidl azzal, hogy a következő 5…
Tovább olvasom >A Kellogg’s-szal együttműködve kínál ingyenes reggelit a Morrisons
A Morrisons a Kellogg’s-szal együttműködve ingyenes reggeliző klubot indított kávézóiban…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >