Karbonnegatív láger a BrewDogtól
A skót BrewDog újabb lépést tett fenntarthatósági céljai elérése felé. Ezúttal egy új lágersör, a LOST piacra dobásával.

Sörrel a környezetért
A sörfőzde úgy definiálta a terméket, mint „első a bolygó-láger”, mivel 30%-kal kevesebb vizet használnak a szokottnál, 100%-ban szélenergiát alkalmaznak a szükséges energia kinyerésére, és feleslegessé vált, friss kenyérrel helyettesítik a malátát.
A LOST láger a BrewDog-sörök legújabb szereplője, amely a sörkészítő cég fenntarthatósági céljai alapján született. Miközben a termék karbonnegatív tulajdonságokkal rendelkezik, a BrewDog egyidejűleg azt is megfogadat, hogy minden négydarabos eladott csomag után ültet egy fát LOST-erdőjében.
CheckOut
Kapcsolódó cikkeink
SAP: A felhős fejlesztéssel a sör is finomabb
A 130 éves Budweiser Budvar kiváló söreiről ismert, azonban vállalatirányítási…
Tovább olvasom >Átalakuló ízlés, növekvő kihívások – ilyen sörös évre készülhetünk 2025-ben
Bár 2024-ben 2,8%-kal bővült a hazai sörpiac, 2025 első hónapjai…
Tovább olvasom >130 éves Soproni Sörgyár
A kormány továbbra is stratégiai ágazatként tekint az élelmiszeriparra, ezért…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >