Karbonnegatív láger a BrewDogtól
A skót BrewDog újabb lépést tett fenntarthatósági céljai elérése felé. Ezúttal egy új lágersör, a LOST piacra dobásával.
A sörfőzde úgy definiálta a terméket, mint „első a bolygó-láger”, mivel 30%-kal kevesebb vizet használnak a szokottnál, 100%-ban szélenergiát alkalmaznak a szükséges energia kinyerésére, és feleslegessé vált, friss kenyérrel helyettesítik a malátát.
A LOST láger a BrewDog-sörök legújabb szereplője, amely a sörkészítő cég fenntarthatósági céljai alapján született. Miközben a termék karbonnegatív tulajdonságokkal rendelkezik, a BrewDog egyidejűleg azt is megfogadat, hogy minden négydarabos eladott csomag után ültet egy fát LOST-erdőjében.
CheckOut
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >Csökkent a Ryanair nyeresége az első üzleti félévben: bevételnövekedés mellett mérsékelt eredmény
A Ryanair, Európa egyik legnagyobb fapados légitársasága, jelentős nyereségcsökkenést könyvelt…
Tovább olvasom >Omnichannel Scale 2024 – Miként maradhatnak versenyképesek a magyar kereskedők?
Mindannyian érezzük, hogy valami nagyon megváltozott a kereskedelemben. A digitális…
Tovább olvasom >