Karbonlábnyom a csomagoláson
A Brave Robot Ice Cream lesz az első jégkrém az Egyesült Államok élelmiszerüzleteiben, amelyik feltünteti a csomagoláson saját karbonlábnyomát.

A csomagoláson is látszik, hogy törődnek a környezettel
A jégkrém mögött álló The Urgent Company így kíván reagálni az egyre erősödő fogyasztói és retailerektől eredő nyomásra a fenntarthatóságot illetően.
A The Urgent Company missziójának részeként bolygóbarátabb alternatívákra áll át.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Innováció és növekedés a Demján Sándor Program támogatásával a debreceni Sz.Variáns Kft.-nél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Papírcsomagolásba kerül a belga eper a Delhaize üzleteiben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Exportpiacra alapozott bővülést tervez az SZ. Variáns
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Formálható jövő – Frankó Csuba Dea a Trade magazin Inno d’Or konferenciáján
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Raktárbővítéssel erősítik európai jelenlétüket a kínai e-kereskedelmi óriások
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a 82. OMÉK, Magyarország legnagyobb agrár- és élelmiszeripari kiállítása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >