Karbonlábnyom a csomagoláson
A Brave Robot Ice Cream lesz az első jégkrém az Egyesült Államok élelmiszerüzleteiben, amelyik feltünteti a csomagoláson saját karbonlábnyomát.

A csomagoláson is látszik, hogy törődnek a környezettel
A jégkrém mögött álló The Urgent Company így kíván reagálni az egyre erősödő fogyasztói és retailerektől eredő nyomásra a fenntarthatóságot illetően.
A The Urgent Company missziójának részeként bolygóbarátabb alternatívákra áll át.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Dobozon innen, élményen túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Évente több mint 600 tonna műanyaghulladék spórolható meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új külsőt kapnak a PET-palackok: januártól kötelező a 25% újrahasznosított tartalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
10 éves a MOL Fresh Corner – az olimpiai bajnoktól a Tankcsapdáig mindenki az ország legkedveltebb hot-dogját ünnepli
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hogyan tároljuk a tojást? – Hasznos tanácsok a Nébih-től
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A VOSZ és MMESZ aláírta a Magyar Energiaközösség Klaszter Megállapodást
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >