Karbonlábnyom a csomagoláson
A Brave Robot Ice Cream lesz az első jégkrém az Egyesült Államok élelmiszerüzleteiben, amelyik feltünteti a csomagoláson saját karbonlábnyomát.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2021/06/637571834737918063brave-robot3.jpg)
A csomagoláson is látszik, hogy törődnek a környezettel
A jégkrém mögött álló The Urgent Company így kíván reagálni az egyre erősödő fogyasztói és retailerektől eredő nyomásra a fenntarthatóságot illetően.
A The Urgent Company missziójának részeként bolygóbarátabb alternatívákra áll át.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
10 millió visszaváltás a MOHU REpont rendszerében
Elérte a 10 milliót a visszaváltások száma a MOHU REpont…
Tovább olvasom >CSAOSZ Konferencia – Élelmiszer-veszteség csökkentése fenntartható csomagolással
A Csomagolási és Anyagmozgatási Országos Szövetség (CSAOSZ) a közép-európai térségben…
Tovább olvasom >K&H: ismét a Financial Times rangsorának az élmezőnyében
A K&H belga anyabankja, a KBC Csoport 2024-ben is felkerült…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Tetra Pak bejelentette, hogy Alex Henriksen lesz a kelet-európai régió ügyvezető igazgatója
A Tetra Pak, a világ egyik vezető élelmiszerfeldolgozással és csomagolással…
Tovább olvasom >A hulladék körforgásáról fejlesztett új oktatási modulokat a Coca-Cola Magyarország
A körforgásos gazdaság alapjairól, és a víz, valamint az energia körforgásáról szóló, online tananyag…
Tovább olvasom >Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >