Karbonlábnyom a csomagoláson
A Brave Robot Ice Cream lesz az első jégkrém az Egyesült Államok élelmiszerüzleteiben, amelyik feltünteti a csomagoláson saját karbonlábnyomát.

A csomagoláson is látszik, hogy törődnek a környezettel
A jégkrém mögött álló The Urgent Company így kíván reagálni az egyre erősödő fogyasztói és retailerektől eredő nyomásra a fenntarthatóságot illetően.
A The Urgent Company missziójának részeként bolygóbarátabb alternatívákra áll át.
Packaging Insights
Kapcsolódó cikkeink
Dobozon innen, élményen túl
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Évente több mint 600 tonna műanyaghulladék spórolható meg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Új külsőt kapnak a PET-palackok: januártól kötelező a 25% újrahasznosított tartalom
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az OKSZ értetlenül áll a kormány döntése előtt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gulyás Gergely: február 28-ig marad, és további termékkörökkel bővül az árréscsökkentés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >K&H Elemzői kommentár: Még mindig visszafogottan teljesít a magyar gazdaság
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					
