Karácsonyra készülődve csökkenti árait a Co-op

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 01. 21:44

A brit Co-op átlagosan mintegy 15%-kal csökkenti több mint 300 márkás és saját márkás termékének – rizsnek, tésztának, kávénak – árát, ami a cégnek 50 millió fontba kerül. A Co-op „Honest Value” termékköre mintegy 50 cikket – húst, üdítőt, zöldséget és gyümölcsöt – tartalmaz majd. A lépés a cégcsoport vezérigazgatójának ígéretét valósítja meg, miszerint a Co-op hajlandó áraiba invesztálni a versenyképesség megőrzése érdekében.

A Co-op – a hasonló lépéseket fontolgató Sainsbury’sszel együtt – az egyre árérzékenyebb vásárlók megnyeréséért folytatott árharcban való helytállás érdekében intézkedett.

Kapcsolódó cikkeink