Karácsonyra készülődve csökkenti árait a Co-op
A brit Co-op átlagosan mintegy 15%-kal csökkenti több mint 300 márkás és saját márkás termékének – rizsnek, tésztának, kávénak – árát, ami a cégnek 50 millió fontba kerül. A Co-op „Honest Value” termékköre mintegy 50 cikket – húst, üdítőt, zöldséget és gyümölcsöt – tartalmaz majd. A lépés a cégcsoport vezérigazgatójának ígéretét valósítja meg, miszerint a Co-op hajlandó áraiba invesztálni a versenyképesség megőrzése érdekében.
A Co-op – a hasonló lépéseket fontolgató Sainsbury’sszel együtt – az egyre árérzékenyebb vásárlók megnyeréséért folytatott árharcban való helytállás érdekében intézkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A brit Tesco szerint minden eddiginél több alkoholmentes ital fogyhat idén karácsonykor
A brit Tesco idén karácsonykor minden eddiginél nagyobb keresletre számít…
Tovább olvasom >Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >