Karácsonyra készülődve csökkenti árait a Co-op
A brit Co-op átlagosan mintegy 15%-kal csökkenti több mint 300 márkás és saját márkás termékének – rizsnek, tésztának, kávénak – árát, ami a cégnek 50 millió fontba kerül. A Co-op „Honest Value” termékköre mintegy 50 cikket – húst, üdítőt, zöldséget és gyümölcsöt – tartalmaz majd. A lépés a cégcsoport vezérigazgatójának ígéretét valósítja meg, miszerint a Co-op hajlandó áraiba invesztálni a versenyképesség megőrzése érdekében.
A Co-op – a hasonló lépéseket fontolgató Sainsbury’sszel együtt – az egyre árérzékenyebb vásárlók megnyeréséért folytatott árharcban való helytállás érdekében intézkedett.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Árcsökkentéssel könnyíti a háztartások életét a Lidl és az Eroski
Jelentősen csökkentette árait a Lidl és az Eroski annak érdekében,…
Tovább olvasom >Élelmiszerpazarlás-csökkentő platformot indít a Too Good To Go
A Too Good To Go új, mesterséges intelligenciával támogatott platformot…
Tovább olvasom >További cikkeink
FELIX DELI MOMENTS folyékony jutalomfalat
A FELIX jutalomfalat-választéka egy új termékcsaláddal bővül. A FELIX Deli…
Tovább olvasom >Az élelmiszerbiztonságra is kihathat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >