Karácsonykor is keresettek a természetes kozmetikumok

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 12. 09. 10:39

Az elmúlt öt évben a gazdasági helyzet miatt a dekorkozmetikai piac vásárlóinak magatartása is megváltozott, karácsonykor is azokat a termékeket keresik, melyek a legjobb ár-minőség arányt mutatják. Ennek ellenére a kozmetikai piacon az innováció továbbra is fontos eladásösztönző tényező.

Dekorkozm138_opt

– Magyarországon és a többi nemzetközi piacon is a dekorkozmetikai termékek tekintetében a természetes, ökoigazolvánnyal rendelkező, parabénmentes termékek iránti kereslet továbbra is nagy, és meghatározza a jövő piaci trendjeit – mondja Fülöp Enikő, a Farmec magyarországi kereskedelmi vezetője.

Fülöp Enikő ismertetése szerint az összetevők tekintetében az argánolaj rendkívül népszerű jelenleg, ezt az arc- és hajápolási termékekben egyaránt használják. Izgalmas innovációnak számít a molekulaösszetevők használata, amelyek rendkívül jól felszívódnak a bőrbe.

A kereskedelmi vezető meglátása szerint a fogyasztók fontosnak tartják áttanulmányozni egy termék címkéjét, hiszen választáskor az összetevők jelentik a legfontosabb szempontot. Továbbá figyelnek arra, hogy a termék bőrükkel kompatibilis legyen, ezért a Farmec ingyen termékminták osztásával teszi lehetővé a termékek és a kompatibilitás tesztelését használat előtt.

A közelmúltban dobták piacra a hialuronsav-ampullákat. A Farmec szerint ez a termék innovatív, rendkívül vonzó a fogyasztók szemében, mert otthoni környezetben tudnak használni egy általában kozmetikai szalonokban fellelhető, professzionális terméket.

– A kolozsvári Farmec cég a magyar piacon a Gerovital márkanevet erősíti – tájékoztat Fülöp Enikő. – A márkacsaládhoz tartozó összes termék (GP, GH3, Evo és GPT) jelen van a magyar piacon. Célunk a márkanév ismertségének növelése folyamatos kommunikáció segítségével és tesztelési lehetőségek kínálásával.

Az októberi és novemberi hónapok során speciális polcárral és kuponos akciókkal jelentkeznek a GP brand esetében. A budapesti, Práter utcában nyílt üzlet népszerűsítéséhez egy magazinban 30 százalékos árkedvezményt kínáló kupont használnak, illetve októberben egy kereskedelmi tévéadó bulvárhírműsorában nyereménnyel egybekötött játékot szerveznek.

Kapcsolódó cikkeink