Karácsonykor is keresettek a természetes kozmetikumok
Az elmúlt öt évben a gazdasági helyzet miatt a dekorkozmetikai piac vásárlóinak magatartása is megváltozott, karácsonykor is azokat a termékeket keresik, melyek a legjobb ár-minőség arányt mutatják. Ennek ellenére a kozmetikai piacon az innováció továbbra is fontos eladásösztönző tényező.
– Magyarországon és a többi nemzetközi piacon is a dekorkozmetikai termékek tekintetében a természetes, ökoigazolvánnyal rendelkező, parabénmentes termékek iránti kereslet továbbra is nagy, és meghatározza a jövő piaci trendjeit – mondja Fülöp Enikő, a Farmec magyarországi kereskedelmi vezetője.
Fülöp Enikő ismertetése szerint az összetevők tekintetében az argánolaj rendkívül népszerű jelenleg, ezt az arc- és hajápolási termékekben egyaránt használják. Izgalmas innovációnak számít a molekulaösszetevők használata, amelyek rendkívül jól felszívódnak a bőrbe.
A kereskedelmi vezető meglátása szerint a fogyasztók fontosnak tartják áttanulmányozni egy termék címkéjét, hiszen választáskor az összetevők jelentik a legfontosabb szempontot. Továbbá figyelnek arra, hogy a termék bőrükkel kompatibilis legyen, ezért a Farmec ingyen termékminták osztásával teszi lehetővé a termékek és a kompatibilitás tesztelését használat előtt.
A közelmúltban dobták piacra a hialuronsav-ampullákat. A Farmec szerint ez a termék innovatív, rendkívül vonzó a fogyasztók szemében, mert otthoni környezetben tudnak használni egy általában kozmetikai szalonokban fellelhető, professzionális terméket.
– A kolozsvári Farmec cég a magyar piacon a Gerovital márkanevet erősíti – tájékoztat Fülöp Enikő. – A márkacsaládhoz tartozó összes termék (GP, GH3, Evo és GPT) jelen van a magyar piacon. Célunk a márkanév ismertségének növelése folyamatos kommunikáció segítségével és tesztelési lehetőségek kínálásával.
Az októberi és novemberi hónapok során speciális polcárral és kuponos akciókkal jelentkeznek a GP brand esetében. A budapesti, Práter utcában nyílt üzlet népszerűsítéséhez egy magazinban 30 százalékos árkedvezményt kínáló kupont használnak, illetve októberben egy kereskedelmi tévéadó bulvárhírműsorában nyereménnyel egybekötött játékot szerveznek.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Alibaba 50 milliárd eurót fektet mesterséges intelligenciába és felhőtechnológiába
Az Alibaba kínai technológiai óriáscég jelentős beruházást jelentett be a…
Tovább olvasom >A cégek közel fele emeli a cafeteria összegét a fizikai dolgozók körében idén
2025-ben jelentős változások történtek a béren kívüli juttatások terén Magyarországon:…
Tovább olvasom >Az AHR Expo-n debütáltak az LG legújabb HVAC megoldásai
Az LG Electronics (LG) a floridai Orlandóban megrendezett, világhírű AHR…
Tovább olvasom >