Karácsonykor a multik taroltak
A marketingcommando.hu felmérése szerint a “legjobb karácsonya” azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások.
Az 1.500 fős mintán alapuló
felmérés eredményei azt mutatják, hogy a
kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele
összességében csökkent 2007-hez képest;
a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának
ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk
viszont nem – derült ki a marketingcommando MTI-hez
eljuttatott közleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Folyamatos és biztonságos a hazai élelmiszer-ellátás
A koronavírus-járvány harmadik hulláma alatt is folyamatos és biztosított a…
Tovább olvasom >Elkerülhetetlennek látják a hús- és tejtermékek drágulását az ágazat szereplői
A takarmányok világszerte tapasztalható 30-50 százalékos drágulása miatt mindenhol komoly…
Tovább olvasom >Bolt csiki-csuki: 140 ezerből 60 ezer nyitva, 80 ezer zárva
Cselezgetnél? Nem fog menni, pontos a szabály. Plázás boltoknak könnyebb…
Tovább olvasom >