Karácsonykor a multik taroltak
A marketingcommando.hu felmérése szerint a „legjobb karácsonya” azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások.
Az 1.500 fős mintán alapuló
felmérés eredményei azt mutatják, hogy a
kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele
összességében csökkent 2007-hez képest;
a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának
ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk
viszont nem – derült ki a marketingcommando MTI-hez
eljuttatott közleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Fogyasztóvédelmi kiválóságok díjazása: elismerték a 2024. év legjobbjait
Az idei év kiemelkedő fogyasztóvédelmi referensei és különdíjazottjai vehették át…
Tovább olvasom >KSH: az ipari termelés 0,2 százalékkal mérséklődött októberben
Októberben az ipari termelés volumene 0,2, munkanaphatástól megtisztítva 3,1 százalékkal…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >