Karácsonykor a multik taroltak
A marketingcommando.hu felmérése szerint a „legjobb karácsonya” azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások.
Az 1.500 fős mintán alapuló
felmérés eredményei azt mutatják, hogy a
kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele
összességében csökkent 2007-hez képest;
a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának
ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk
viszont nem – derült ki a marketingcommando MTI-hez
eljuttatott közleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Népszerűek az önkiszolgáló kasszák a német fiatalok körében
A KPMG és EHI Retail Institute új tanulmánya szerint Németországban…
Tovább olvasom >A Balkánon vett sütőipari vállalatot a Grupo Bimbo
A világ legnagyobb sütőipari cége, a mexikói Grupo Bimbo felvásárolta…
Tovább olvasom >