Karácsonykor a multik taroltak
A marketingcommando.hu felmérése szerint a „legjobb karácsonya” azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások.
Az 1.500 fős mintán alapuló
felmérés eredményei azt mutatják, hogy a
kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele
összességében csökkent 2007-hez képest;
a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának
ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk
viszont nem – derült ki a marketingcommando MTI-hez
eljuttatott közleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Drágítja az élelmiszert, hogy túl sok kézen megy át? – Ellátási láncokról és a „rövidítés” illúziójáról beszélt Éder Tamás
Sokan gondolják úgy, hogy az élelmiszerek árából le lehetne faragni,…
Tovább olvasom >„Ez egy politikai termék” – Az árrésstopról és a kiskereskedelem válságáról beszélt az MNKSZ főtitkára
Szakmailag nem indokolható, mégis maradhat – így foglalható össze az…
Tovább olvasom >A FAO elismerésben részesíti a fiatal gazdákat
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezete (FAO) jelöléseket vár a Fiatal…
Tovább olvasom >