Karácsonykor a multik taroltak
A marketingcommando.hu felmérése szerint a „legjobb karácsonya” azoknak a vállalkozásoknak volt, amelyek vevői cégek, és kínálatukban nagyobb hányadot képviselnek a szolgáltatások.
Az 1.500 fős mintán alapuló
felmérés eredményei azt mutatják, hogy a
kkv-szektor 2008 karácsonyi árbevétele
összességében csökkent 2007-hez képest;
a megkérdezett vállalkozások 41 százalékának
ugyan valamelyest nőtt a bevétele, 38 százalékuk
viszont nem – derült ki a marketingcommando MTI-hez
eljuttatott közleményéből.
Kapcsolódó cikkeink
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Lassanként visszaépülhet a kiskereskedelmi forgalom és lakossági fogyasztás
A kiskereskedelmi forgalom alakulása és a lakossági fogyasztás visszaépülése az…
Tovább olvasom >Túl vagyunk 2 millió visszaváltott palackon, de még vannak gondok
Az év eleje óta Magyarországon vissza lehet váltani a fém,…
Tovább olvasom >Ausztriában lassult az infláció júniusban
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedése az előzetes becsléssel összhangban…
Tovább olvasom >