Karácsonyi rohamra készül a Penny
Az idén 20 éves Penny Market erre a karácsonyra is megnövelt termékkínálattal és raktárkészlettel készül, az ünnepi termékeket már októberben elkezdték kihelyezni a polcokra. Az áruházlánc forgalma egész évben folyamatosan növekszik, ez a tendencia még tovább fokozódik a karácsonyi időszakban.
Az elmúlt években az ünnepi termékek közül elsősorban a szaloncukor, nem élelmiszer kategóriában pedig a kisebb ajándéktárgyak eladásai emelkednek ki. Szintén jelentős mennyiség fogy a főzéshez kapcsolódó alapanyagokból, tejfölből, tejszínből és tejből is.
Az áruház erre a karácsonyi időszakra kiemelt akciókkal és új reklámfilmmel is készül, amelyben a központi elem a Penny prémium termékválogatása a Selection lesz. Az egyedi, prémium válogatás és a szezonális termékek külön kihelyezést kapnak a boltokban.
„2016-ban nyitottuk meg 207. üzletünket Magyarországon, forgalmunk az új üzleteknek, bővülő termékkínálatnak és új szolgáltatásoknak köszönhetően folyamatosan növekszik. A karácsony számunkra, mint a többi kereskedelmi vállalat számára is egy, a forgalom tekintetében, kiemelkedően fontos időszak.” – mondta Jens-Thilo Krieger a Penny Market Magyarország vezérigazgatója.
A Penny Market évek óta szorosan együtt működik civil szervezetekkel és az ünnepi időszakban számos akciót szervez a támogatásukra. Az áruházlánc kiemelt partnere az Együtt A Daganatos Gyermekekért Alapítvány, melyet a vásárlók bizonyos termékek megvásárlásával tudnak támogatni. Az így összegyűlt összeget pedig a Penny kiegészíti. Az akciónak köszönhetően sikerült az elmúlt években egy buszt és víztisztító berendezést is vásárolni a szervezet számára. Az idei évben is tovább folytatta ezt a hagyományt a Penny Market. 2016-ban 6 millió forint értékű adomány gyűlt össze és ezzel sikerült támogatni az alapítványt közösen a vásárlókkal, aminek eredményeként egy betegfigyelő monitorrendszert fognak kiépíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Németországban már javában készül a karácsonyi mézes
A német mézeskalács-gyártók már több mint három hónappal az adventi…
Tovább olvasom >Megjelent az FMCG-piac 2024. évi kereskedelmi toplistája
Maradt minden a régiben: Lidl, SPAR, Tesco a dobogósok sorrendje!…
Tovább olvasom >Tavaly az AI gondoskodott a boldog karácsonyi vásárlási élményről
A mesterséges intelligencia (AI) a legutóbbi karácsonyi vásárlás során is…
Tovább olvasom >További cikkeink
50 milliárdos veszteség után vezetőcsere és díjkorrekció a Mohunál
Tavaly 50 milliárd forintos veszteséggel zárt a Mohu Mol Hulladékgazdálkodási…
Tovább olvasom >A Waberer’s és az MVM hosszú távú együttműködésről állapodott meg
A Waberer’s Logisztikai Szegmense és az MVM Csoport három évre…
Tovább olvasom >Temu és Shein a célkeresztben: feketelistára kerülhetnek a kínai piacterek
A kínai online piacterek – köztük a Temu, a Shein…
Tovább olvasom >