Karácsonyi rohamra készül a Penny
Az idén 20 éves Penny Market erre a karácsonyra is megnövelt termékkínálattal és raktárkészlettel készül, az ünnepi termékeket már októberben elkezdték kihelyezni a polcokra. Az áruházlánc forgalma egész évben folyamatosan növekszik, ez a tendencia még tovább fokozódik a karácsonyi időszakban.
Az elmúlt években az ünnepi termékek közül elsősorban a szaloncukor, nem élelmiszer kategóriában pedig a kisebb ajándéktárgyak eladásai emelkednek ki. Szintén jelentős mennyiség fogy a főzéshez kapcsolódó alapanyagokból, tejfölből, tejszínből és tejből is.
Az áruház erre a karácsonyi időszakra kiemelt akciókkal és új reklámfilmmel is készül, amelyben a központi elem a Penny prémium termékválogatása a Selection lesz. Az egyedi, prémium válogatás és a szezonális termékek külön kihelyezést kapnak a boltokban.
„2016-ban nyitottuk meg 207. üzletünket Magyarországon, forgalmunk az új üzleteknek, bővülő termékkínálatnak és új szolgáltatásoknak köszönhetően folyamatosan növekszik. A karácsony számunkra, mint a többi kereskedelmi vállalat számára is egy, a forgalom tekintetében, kiemelkedően fontos időszak.” – mondta Jens-Thilo Krieger a Penny Market Magyarország vezérigazgatója.
A Penny Market évek óta szorosan együtt működik civil szervezetekkel és az ünnepi időszakban számos akciót szervez a támogatásukra. Az áruházlánc kiemelt partnere az Együtt A Daganatos Gyermekekért Alapítvány, melyet a vásárlók bizonyos termékek megvásárlásával tudnak támogatni. Az így összegyűlt összeget pedig a Penny kiegészíti. Az akciónak köszönhetően sikerült az elmúlt években egy buszt és víztisztító berendezést is vásárolni a szervezet számára. Az idei évben is tovább folytatta ezt a hagyományt a Penny Market. 2016-ban 6 millió forint értékű adomány gyűlt össze és ezzel sikerült támogatni az alapítványt közösen a vásárlókkal, aminek eredményeként egy betegfigyelő monitorrendszert fognak kiépíteni.
Kapcsolódó cikkeink
Bank360: Költekezés helyett inkább spórolt a lakosság karácsony előtt
Az ünnepek előtt még szépen híztak a lakossági bankszámlák és…
Tovább olvasom >Közel százezer forintot költöttünk élelmiszerre az ünnepi időszakban
A karácsonyi készülődés határozta meg a Kifli.hu online szupermarket forgalmát…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl a 2025-ös férfi kézilabda-bajnokság ™ partnere
A Lidl továbbra is támogatja a kézilabda-közösséget és a 2025-ös…
Tovább olvasom >Színpadon a Halott Pénz: megérkezett az Unicum Akusztik 4. adása!
Különleges hangulatot és izgalmas kollaborációt csempész a télbe az Unicum…
Tovább olvasom >Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten: ezekről ismerhetők fel a csalók
Online vásárolni meglehetősen egyszerű és kényelmes, azonban sajnos gyakran kockázatokat…
Tovább olvasom >