Karácsonyi halakció az ALDI-ban: akár 30% kedvezmény a friss halakra
Az ALDI Magyarország új kezdeményezésével szeretné biztosítani, hogy a magyar családok ünnepi asztalára friss halból készült ételek kerüljenek. Az áruházlánc most még a szokásosnál is többet ad: december 21-e és 24-e között jelentős, akár 30%-os kedvezménnyel kínálja a legtöbb friss halat.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/08/catfish-g3d14a7533_1920.jpg)
A kép illusztráció
Az ALDI karácsonyi kezdeményezése remek lehetőséget teremt vevőinek arra, hogy még kedvezményesebb áron jussanak hozzá kedvelt hal alapanyagaikhoz, illetve új halfélékkel és haltermékekkel ismerkedjenek meg, és – a hagyománynak megfelelően, péntekre – időben elő is tudják készíteni a halas fogásokat maguk és családjuk számára.
A karácsonyi halakcióban a fogyasztók terméktől függően 25-30%-kal alacsonyabb áron juthatnak hozzá például friss norvég lazacfiléhez, az aranydurbincshoz, a tengeri sügérhez, az afrikai harcsafiléhez, az egész pisztránghoz, különböző natúr és fűszerezett lazacfiléhez, továbbá halászléhez, míg a sushi boksz és a szardella is 25-28%-kal kedvezőbb áron érhető el. Az akció minden a 172 magyarországi ALDI üzletben egységesen, ugyanolyan mértékében érvényes.
A vállalat állandó és szezonális halválasztékában minden vevő megtalálhatja a számára ideális, az adott időszakhoz, ünnephez, illetve ételhez igazodó alapanyagokat, a megfelelő kiszerelésű és feldolgozású halakat, fagyasztott vagy friss haltermékeket.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkent a tógazdasági haltermelés volumene Magyarországon
A magyarországi tógazdasági haltermelés volumene 2023-ban 19 673 tonna volt,…
Tovább olvasom >Növekedett a kereskedelem és az FMCG vonzereje a munkavállalók körében
Április 25-én 11. alkalommal hirdette ki a Randstad Magyarország legnépszerűbb…
Tovább olvasom >Számos boltot sújt munkaerőhiány a nyári főszezonban
Idén nyáron is nagy szükség van munkaerőre az áruházakban, nemcsak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >