Karácsony palackba zárva: kóstoltad már az új, limitált kiadású Coca-Cola Zero Fahéjat?
A nehézségeken, kihívásokon túl még furcsa is lesz az idei tél, több szempontból. Hogy csak egy apró, de eddig az ünnepi készülődéshez nélkülözhetetlen, evidensnek tűnő részletet említsünk: a karácsonyi vásárok körül lengedező mézeskalács, kürtőskalács, almás rétes és forralt bor illatát. Sajnos ezekről is le kell mondanunk az elkövetkező hetekben-hónapokban, hacsaknem elkészítjük vagy megrendeljük őket magunknak. De az említett karácsonyi finomságok legfontosabb fűszere, a fahéj biztosan velünk lesz idén is: a Coca-Cola Zero ugyanis különleges, fahéj ízesítéssel kerül idén a polcokra, és hoz mindenkit ünnepi hangulatba!
Nagyon sok minden más lesz a 2020-as adventi hetek során. Annak érdekében, hogy optimisták tudjunk maradni, fontos, hogy észrevegyük a jó dolgokat magunk körül. Például annak is megvannak az előnyei, hogy esténként kénytelenek vagyunk otthon maradni: így még több lehetőségünk adódik, hogy ünnepi hangulatba kerüljünk és az igazán fontos dolgokra figyeljünk, akár a magunk köré gyűjtött, számunkra kedves dekorációk, filmek, zenék segítségével. És persze a kedvenc ízeinkkel, mely mi más lenne a téli hónapokban, mint a melengető, kényeztető fahéj!
A Coca-Cola idei karácsonyi kampánya első részeként jelenik meg az ünnepekre hangoló Coca-Cola Zero Fahéj, de az új termék bevezetése csak kis – ellenben nagyon is finom! – részét képezi a következő hetekben várható karácsonyi elemeknek, melyekkel szintén az adventi készülődést teszi majd meghittebbé, szebbé az üdítőitalmárka.
Az új Coca-Cola Zero Fahéj már országszerte kapható a nagyobb szupermarketekben és élelmiszerüzletekben, félliteres és 1,75l-es PET palackos kiszerelésben, limitált kiadásban. Siess, a cukormentes, fahéjkivonatot is tartalmazó ínyencséget csak a téli hónapok végéig tudod megkóstolni!
Kapcsolódó cikkeink
Apenta 0% cukor, 0% édesítőszer
Az Apenta új, enyhén szénsavas itala természetes ásványvízzel készül 2…
Tovább olvasom >„A fogyasztót el kell varázsolni” – Az Aqua Lorenzo jövőképe
Új stratégiai irányvonalak, megújuló termékportfólió, kihívások és lehetőségek. Az Aqua…
Tovább olvasom >PepsiCo: hosszú távú növekedési célok és egészségtudatos portfólió
Továbbra is elkötelezett a PepsiCo a hosszú távú, 4-6%-os organikus…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >