Karácsony becsomagolva
Karácsonyfa firenzei kekszdíszekkel, karácsonyi csillag karamellizált mandulamorzsákkal – ezek a csokoládékülönlegességek a romániai édesipari márkagyártó, a Heidi szemet gyönyörködtető büszkeségei. Szóval miért kellene elrejteni azokat egy csomagolás belsejébe?
A cukrászati termékek esetében nyilvánvalóan fontos a csomagolás nyújtotta védelem, hogy a terméket tökéletes állapotban tartsa, ugyanakkor a fogyasztók számára is fontos, hogy az árut megtekinthessék, megvizsgálhassák. Ez a kihívás ösztönözte a Heidi tervezőit arra, hogy megkeressék az STI Group csomagolási szakembereit, és együtt kifejlesszenek egy igényes díszdobozt, amely valóban bemutatja a benne rejlő tartalmat.
„Először a szemünkkel kóstoljuk meg a terméket, ezért szeretnénk biztosítani a fogyasztónak a tartalomról egy valósághű képet. Az ablakkivágás, amely a két csokoládé alakjával harmonizál, megadja számukra ezt a lehetőséget” – mondja Tóth Zoltán, az STI Petőfi Nyomda Kft. termékfejlesztési csoportvezetője. „A polcokon a csomagolás hasonló hatást vált ki, mint bliszteres társai: a hófehér kartonháttérből kiemelkedik maga a termék.”
A szakemberek aranyfólia kontúrt alkalmaztak mindkét ablakkivágás körül, ez a motívum a kartonra nyomva is megjelenik, amelyet UV spot lakkozással tettek még hangsúlyosabbá.
Megítélt siker
Ez a szép ajándékcsomag nem csak kereskedelmi viszonylatban lett győztes, hanem a HUNGAROPACK magyar csomagolási versenyen is, ahol elnyerte a zsűri tetszését és különdíjban részesült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >