Kapcsold ki!
A Borsodi Sörgyár Zrt. csatlakozott az Európai Unió és a Külügyminisztérium közös „Kapcsold ki” kampányához, amelynek célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét az energiatakarékosság fontosságára.A sörgyár az „Élet Felelős oldalán” programja keretében szervezte meg a Zöld Infónapot, amelyre a WWF szakértői is ellátogattak. A kampány célkitűzéseinek szemléletes megismertetésével a munkatársak olyan praktikus tanácsokat is kaptak, amelyeket otthonukban és a munkahelyen egyaránt hasznosíthatnak.
A rendezvény attraktív pontja volt, hogy a kampány emblematikus figurája, Kikapcs Man a Borsodi irodáiban járva minden bekapcsolva hagyott monitorra – amely előtt nem ült senki – egy „Kapcsold ki” matricát ragasztott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Új vezető a Wolt Magyarország élén
A Wolt Magyarország örömmel jelenti be, hogy augusztus elejétől Hartyányi…
Tovább olvasom >Hatodik születésnapját ünnepli idén az ALDI Utazás
Hat évvel ezelőtt indult útjára az ALDI Utazás Magyarországon, amely…
Tovább olvasom >Elindult a Scitec Nutrition és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat közös kampánya
Fogyatékossággal élő és mozgássérült fiatalok versenyeztek együtt ép fiatalokkal és…
Tovább olvasom >