Kapcsold ki!
A Borsodi Sörgyár Zrt. csatlakozott az Európai Unió és a Külügyminisztérium közös „Kapcsold ki” kampányához, amelynek célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét az energiatakarékosság fontosságára.A sörgyár az „Élet Felelős oldalán” programja keretében szervezte meg a Zöld Infónapot, amelyre a WWF szakértői is ellátogattak. A kampány célkitűzéseinek szemléletes megismertetésével a munkatársak olyan praktikus tanácsokat is kaptak, amelyeket otthonukban és a munkahelyen egyaránt hasznosíthatnak.
A rendezvény attraktív pontja volt, hogy a kampány emblematikus figurája, Kikapcs Man a Borsodi irodáiban járva minden bekapcsolva hagyott monitorra – amely előtt nem ült senki – egy „Kapcsold ki” matricát ragasztott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Sikeresen zárult a „Passzold vissza, Tesó!” 2025-ös tavaszi kampánya!
Idén már hetedik éve tart a ‘Passzold vissza, Tesó!’ használt…
Tovább olvasom >A Bacardi új fejezetet nyit a MARTINI® történetében
A családi tulajdonban lévő szeszesitalgyártó vállalat, a Bacardi, saját portfóliója…
Tovább olvasom >Füstölt, szeletelt baconszalonnát és libamájast hívott vissza a forgalomból az Auchan
Mikrobiológiai szennyeződés és nem jelölt allergén miatt füstölt, szeletelt baconszalonnát…
Tovább olvasom >