Kapcsold ki!
A Borsodi Sörgyár Zrt. csatlakozott az Európai Unió és a Külügyminisztérium közös „Kapcsold ki” kampányához, amelynek célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét az energiatakarékosság fontosságára.A sörgyár az „Élet Felelős oldalán” programja keretében szervezte meg a Zöld Infónapot, amelyre a WWF szakértői is ellátogattak. A kampány célkitűzéseinek szemléletes megismertetésével a munkatársak olyan praktikus tanácsokat is kaptak, amelyeket otthonukban és a munkahelyen egyaránt hasznosíthatnak.
A rendezvény attraktív pontja volt, hogy a kampány emblematikus figurája, Kikapcs Man a Borsodi irodáiban járva minden bekapcsolva hagyott monitorra – amely előtt nem ült senki – egy „Kapcsold ki” matricát ragasztott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Piacra jutás, marketing, AI applikáció: kézzelfogható segítséget nyújt a SPAR Régiók Kincsei programja a kistermelők számára
Több mint 550-re emelkedett a kistermelőktől, kézműves cégektől, kisebb borászatokból…
Tovább olvasom >Megérkezett a Samsung Vision AI a vállalat legújabb tévéivel és hangprojektoraival
A Samsung bejelentette 2025-ös televízió és hangprojektor termékcsaládjainak bevezetését, a…
Tovább olvasom >További 4 éven át Hinora Ferenc a Magyar Marketing Szövetség elnöke
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >