Kapcsold ki!
A Borsodi Sörgyár Zrt. csatlakozott az Európai Unió és a Külügyminisztérium közös „Kapcsold ki” kampányához, amelynek célja, hogy felhívja a lakosság figyelmét az energiatakarékosság fontosságára.A sörgyár az „Élet Felelős oldalán” programja keretében szervezte meg a Zöld Infónapot, amelyre a WWF szakértői is ellátogattak. A kampány célkitűzéseinek szemléletes megismertetésével a munkatársak olyan praktikus tanácsokat is kaptak, amelyeket otthonukban és a munkahelyen egyaránt hasznosíthatnak.
A rendezvény attraktív pontja volt, hogy a kampány emblematikus figurája, Kikapcs Man a Borsodi irodáiban járva minden bekapcsolva hagyott monitorra – amely előtt nem ült senki – egy „Kapcsold ki” matricát ragasztott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >