Kanye West újragondolja a McDonald’s hamburgerének csomagolását – A nap képe
Bár egyelőre nem tudni, kérte-e erre valaki az étteremlánctól, Kanye West, a 44 éves rapper, aki idén már szerepelt a McDonald’s Superbowl idején sugárzott reklámjában, néhány órája bejelentette Twitter- és Instagramoldalán, hogy Naoto Fukasawa japán dizájnerrel együttműködve újratervezte a cég hamburgerének csomagolását. Az interneten az „új” csomagolásról egyetlen képet mutatott be, amiből még annak anyagára is legfeljebb csak következtetni lehet.
Az elsősorban bútorterveiről ismert Fukasawa, aki az élelmiszercsomagolás világába eddig csak ritkán kacsingatott ki, még nem ragált a rapper bejelentésére, ahogy az étteremlánc sem.
Kapcsolódó cikkeink
Tölcsért csinálok a tésztámból… – A nap képe
A 19. század végén a világ több pontján érett már…
Tovább olvasom >Szalonnás jó reggelt! – A nap képe
A bacon kultikus étel az amerikaiak „gasztronómiájában” – erre már…
Tovább olvasom >Pirítós, némi barokkos túlzással – A nap képe
Egy japán lány és egy olasz fiú – a rotterdami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Romániában 37 százalékkal nőtt a vendégéjszakák száma az idei első öt hónapban
Romániában 37 százalékkal, 6,467 millióra nőtt az idei első öt…
Tovább olvasom >Tölcsért csinálok a tésztámból… – A nap képe
A 19. század végén a világ több pontján érett már…
Tovább olvasom >Cement gyümölcs- és zöldséghulladékból – A nap videója
Japán és angol kutatók szinte egyidőben kísérleteztek azzal (és találták…
Tovább olvasom >