Kanye West újragondolja a McDonald’s hamburgerének csomagolását – A nap képe
Bár egyelőre nem tudni, kérte-e erre valaki az étteremlánctól, Kanye West, a 44 éves rapper, aki idén már szerepelt a McDonald’s Superbowl idején sugárzott reklámjában, néhány órája bejelentette Twitter- és Instagramoldalán, hogy Naoto Fukasawa japán dizájnerrel együttműködve újratervezte a cég hamburgerének csomagolását. Az interneten az „új” csomagolásról egyetlen képet mutatott be, amiből még annak anyagára is legfeljebb csak következtetni lehet.
Az elsősorban bútorterveiről ismert Fukasawa, aki az élelmiszercsomagolás világába eddig csak ritkán kacsingatott ki, még nem ragált a rapper bejelentésére, ahogy az étteremlánc sem.
Kapcsolódó cikkeink
Javíts meg! – A nap képe
Bármelyik élelmiszerüzletben előfordulhat, hogy a bevásárlókocsit kerekei másfelé vinnék, mint…
Tovább olvasom >A zöldség-gyümölcs részleg dekadenciája – A nap képe
Avokádófrissesség-ellenőrzés egy belga szupermarkerben.
Tovább olvasom >Játék a reggelivel – A nap képe
Ilyen gofrisütő mellett viccesen hangzana a Fiam, ne játssz az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új zseb nyílik a SZÉP-kártyán Aktív magyarok névvel
Mindenki a saját egészségének a kovácsa, az Aktív Magyarország program…
Tovább olvasom >MTÜ: tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai
Tovább erősítik a hazai vendéglátás versenyképességét a kormány javaslatai a…
Tovább olvasom >A 2024-es év bejglijei: Karl Cukrászda és Még1kiflit Pékség a dobogón
A Magyar Cukrász Ipartestület idén is meghirdette az Év bejglije…
Tovább olvasom >