Kanye West újragondolja a McDonald’s hamburgerének csomagolását – A nap képe
Bár egyelőre nem tudni, kérte-e erre valaki az étteremlánctól, Kanye West, a 44 éves rapper, aki idén már szerepelt a McDonald’s Superbowl idején sugárzott reklámjában, néhány órája bejelentette Twitter- és Instagramoldalán, hogy Naoto Fukasawa japán dizájnerrel együttműködve újratervezte a cég hamburgerének csomagolását. Az interneten az „új” csomagolásról egyetlen képet mutatott be, amiből még annak anyagára is legfeljebb csak következtetni lehet.
Az elsősorban bútorterveiről ismert Fukasawa, aki az élelmiszercsomagolás világába eddig csak ritkán kacsingatott ki, még nem ragált a rapper bejelentésére, ahogy az étteremlánc sem.
Kapcsolódó cikkeink
Halkonzerves doboz, mint a tengerparti művészet tökéletes médiuma – A nap képe
Eredeti, autentikus és feltehetően túl sokba sem kerülhet.
Tovább olvasom >Samponutántöltés – A nap képe
Svéd fenntarthatósági megoldás – ráadásul a felirat szerint a megtakarítás…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet a prémium élelmiszerek piacán: a Chef Market megvásárolta a Culinaris nagy- és kiskereskedelmi üzletágát
Jelentős átalakulás zajlik a prémium élelmiszerek hazai piacán: a Chef…
Tovább olvasom >Az új pápa megválasztása fellendítette Róma idegenforgalmát
XIV. Leó pápát ábrázoló ajándéktárgyak tömege lepte el a Vatikán…
Tovább olvasom >