Kanye West újragondolja a McDonald’s hamburgerének csomagolását – A nap képe
Bár egyelőre nem tudni, kérte-e erre valaki az étteremlánctól, Kanye West, a 44 éves rapper, aki idén már szerepelt a McDonald’s Superbowl idején sugárzott reklámjában, néhány órája bejelentette Twitter- és Instagramoldalán, hogy Naoto Fukasawa japán dizájnerrel együttműködve újratervezte a cég hamburgerének csomagolását. Az interneten az „új” csomagolásról egyetlen képet mutatott be, amiből még annak anyagára is legfeljebb csak következtetni lehet.
Az elsősorban bútorterveiről ismert Fukasawa, aki az élelmiszercsomagolás világába eddig csak ritkán kacsingatott ki, még nem ragált a rapper bejelentésére, ahogy az étteremlánc sem.
Kapcsolódó cikkeink
Újradefiniált szállodai elegancia – A nap képe
A Kempinski Hotel Corvinus Budapest örömmel jelenti be, hogy 2025…
Tovább olvasom >Abszolút higiénikus csaphasználat a vendéglátóhelyi mosdóban – A nap képe
Merthogy az alkalmazott szerkezet lábbal szabályozható.
Tovább olvasom >Tessék mondani, ez már keksz? – A nap képe
Rutinból kitett asztalkímélő és reklámhordozó eszköz a sörözőben a poháralátét,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fontos megmutatni a vallásturisztikai helyszíneket, ezért indult el a Peregrinus platform
Magyarország kormánya fontosnak tartja megmutatni Székelyföld vallásturisztikai helyszíneit, és anyagi…
Tovább olvasom >Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz Erdélybe
Elindult a Székely Gyors és a Csíksomlyó Expressz a csíksomlyói…
Tovább olvasom >Nők étterme
Különleges kampánnyal hívja fel a figyelmet a női vállalkozók szerepére…
Tovább olvasom >