Kanye West újragondolja a McDonald’s hamburgerének csomagolását – A nap képe
Bár egyelőre nem tudni, kérte-e erre valaki az étteremlánctól, Kanye West, a 44 éves rapper, aki idén már szerepelt a McDonald’s Superbowl idején sugárzott reklámjában, néhány órája bejelentette Twitter- és Instagramoldalán, hogy Naoto Fukasawa japán dizájnerrel együttműködve újratervezte a cég hamburgerének csomagolását. Az interneten az „új” csomagolásról egyetlen képet mutatott be, amiből még annak anyagára is legfeljebb csak következtetni lehet.
Az elsősorban bútorterveiről ismert Fukasawa, aki az élelmiszercsomagolás világába eddig csak ritkán kacsingatott ki, még nem ragált a rapper bejelentésére, ahogy az étteremlánc sem.
Kapcsolódó cikkeink
Nem lehet mindenkiből Széll Tamás! – A nap képe
Ételek, amiket láthatóan nem nagyon érdemes utánozni – feltehetően megálmodóik…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >