Kantar: az egészség és a környezet az FMCG-márkák sikerének kulcsai Franciaországban
Egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a francia fogyasztók az organikus és nyomon követhető termékek iránt, derül ki a Kantar legújabb felméréséből, amely szerint az egészség és a környezet az öt legfontosabb tényező közt szerepel a francia vásárlók körében.
A fogyasztók számára továbbra is fontos a jó minőség és a megfizethető ár egyensúlya. A tanulmányból az is kiderül, hogy a francia háztartások 63 százaléka hajlandó többet fizetni a jobb minőségért.
2018 során érezhetően nőtt a „vásárolj kevesebbet, vásárolj jobbat”-trend az FMCG-eladások körében. A fogyasztók egyre tudatosabban gondolkodnak környezetvédelem és fenntarthatóság terén, s ennek nyomán (is) egyre több cég illeszti be CSR-programjába ezeket a tényezőket.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: jó minőségű dinnyével indul a magyar dinnyeszezon
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Promóciók napján átadásra kerültek az „Év promóciója 2025” díjak
Idén 17. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében az „Év…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Közelebb kell hozni egymáshoz a termelőket és a fogyasztókat
A rövid ellátási lánc megerősítésével közelebb kell hozni egymáshoz a…
Tovább olvasom >III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >