Kantar: az egészség és a környezet az FMCG-márkák sikerének kulcsai Franciaországban
Egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a francia fogyasztók az organikus és nyomon követhető termékek iránt, derül ki a Kantar legújabb felméréséből, amely szerint az egészség és a környezet az öt legfontosabb tényező közt szerepel a francia vásárlók körében.
A fogyasztók számára továbbra is fontos a jó minőség és a megfizethető ár egyensúlya. A tanulmányból az is kiderül, hogy a francia háztartások 63 százaléka hajlandó többet fizetni a jobb minőségért.
2018 során érezhetően nőtt a „vásárolj kevesebbet, vásárolj jobbat”-trend az FMCG-eladások körében. A fogyasztók egyre tudatosabban gondolkodnak környezetvédelem és fenntarthatóság terén, s ennek nyomán (is) egyre több cég illeszti be CSR-programjába ezeket a tényezőket.
Kapcsolódó cikkeink
Piackutatás új köntösben: új külső, régi értékek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Funkcióval telített frissítők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az Apple negyedik éve a világ legértékesebb márkája
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Számos kiemelkedő nemzetközi előadó az idei Marketing Summiton
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megkezdődött a Belvárosi Sörfesztivál
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Junior Prima Díj magyar ismeretterjesztés és média kategória 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >