Kantar: az egészség és a környezet az FMCG-márkák sikerének kulcsai Franciaországban
Egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a francia fogyasztók az organikus és nyomon követhető termékek iránt, derül ki a Kantar legújabb felméréséből, amely szerint az egészség és a környezet az öt legfontosabb tényező közt szerepel a francia vásárlók körében.
A fogyasztók számára továbbra is fontos a jó minőség és a megfizethető ár egyensúlya. A tanulmányból az is kiderül, hogy a francia háztartások 63 százaléka hajlandó többet fizetni a jobb minőségért.
2018 során érezhetően nőtt a „vásárolj kevesebbet, vásárolj jobbat”-trend az FMCG-eladások körében. A fogyasztók egyre tudatosabban gondolkodnak környezetvédelem és fenntarthatóság terén, s ennek nyomán (is) egyre több cég illeszti be CSR-programjába ezeket a tényezőket.
Kapcsolódó cikkeink
A Mercadona lett Portugália negyedik legnagyobb kiskereskedelmi lánca
Tavaly a spanyol Mercadona érte el a legnagyobb piacrész-növekedést a…
Tovább olvasom >Ocado: a közösségi média pörgeti a fehérjedús élelmiszerek iránti keresletet
A közösségi média trendek és a fogyasztók ultrafeldolgozott élelmiszerektől való…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
Örömmel tudatjuk, hogy megjelent a Trade magazin legújabb, 2025/2-3-as száma.…
Tovább olvasom >További cikkeink
Meghosszabbítottuk az Inno d’Or – Év Innovációja 2025 verseny nevezési határidejét – így még 5 napig várjuk a nevezéseket!
2025-ben is indul a Trade magazin Inno d’Or – Év…
Tovább olvasom >Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >