Kantar: az egészség és a környezet az FMCG-márkák sikerének kulcsai Franciaországban
Egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a francia fogyasztók az organikus és nyomon követhető termékek iránt, derül ki a Kantar legújabb felméréséből, amely szerint az egészség és a környezet az öt legfontosabb tényező közt szerepel a francia vásárlók körében.
A fogyasztók számára továbbra is fontos a jó minőség és a megfizethető ár egyensúlya. A tanulmányból az is kiderül, hogy a francia háztartások 63 százaléka hajlandó többet fizetni a jobb minőségért.
2018 során érezhetően nőtt a „vásárolj kevesebbet, vásárolj jobbat”-trend az FMCG-eladások körében. A fogyasztók egyre tudatosabban gondolkodnak környezetvédelem és fenntarthatóság terén, s ennek nyomán (is) egyre több cég illeszti be CSR-programjába ezeket a tényezőket.
Kapcsolódó cikkeink
Globális trendek – élelmiszeripari insightok
Az élelmiszeripar globális trendjeinek és innovációinak vezető platformjaként működő SIAL…
Tovább olvasom >A magyar élelmiszeripar jövője: fenntartható innováció
A mai fogyasztó egyre tudatosabb, egészség- és környezettudatossággal közelít az…
Tovább olvasom >Fogyni kezdtek a prémium FMCG-termékek a dohányboltokban
A hazai láncok és a dohányboltok értékbeli forgalmának egymáshoz viszonyított…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >