Kantar: az egészség és a környezet az FMCG-márkák sikerének kulcsai Franciaországban
Egyre nagyobb érdeklődést mutatnak a francia fogyasztók az organikus és nyomon követhető termékek iránt, derül ki a Kantar legújabb felméréséből, amely szerint az egészség és a környezet az öt legfontosabb tényező közt szerepel a francia vásárlók körében.
A fogyasztók számára továbbra is fontos a jó minőség és a megfizethető ár egyensúlya. A tanulmányból az is kiderül, hogy a francia háztartások 63 százaléka hajlandó többet fizetni a jobb minőségért.
2018 során érezhetően nőtt a „vásárolj kevesebbet, vásárolj jobbat”-trend az FMCG-eladások körében. A fogyasztók egyre tudatosabban gondolkodnak környezetvédelem és fenntarthatóság terén, s ennek nyomán (is) egyre több cég illeszti be CSR-programjába ezeket a tényezőket.
Kapcsolódó cikkeink
A fenntarthatóság a söripart is elérte
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Visszafogottabb költésre készülnek a németek Black Friday alkalmával
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Funkcióval telített frissítők
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Több mint 110 kiállítóval és 750 látogatóval zajlott az alföldi kisléptékű termékelőállítók expója, a IV. REL EXPO
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Megnyílt a nevezés két rangos strasbourgi borversenyre
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Badacsonyi sikerek a Vince Gálán
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

