Kantar: a spanyol piacon a Mercadona vezet
A Kantar Worldpanel piacrészesedés-adatai azt mutatják, hogy a spanyol élelmiszer-kiskereskedelem vezető vállalata, a Mercadona már közel 25%-os részesedéssel bír a piacon. Ezt köszönheti az üzletek átalakításának és modernizációjának, a választék bővítésének és a frissáru-kínálat fejlesztése iránti elkötelezettségének. A Mercadona beruházásainak jelenlegi célja egy logisztikai bázis létrehozása Sevilla közelében.
A leggyorsabban fejlődő kiskereskedelmi lánc az adatok tükrében a Lidl (4,8%). A Carrefour részesedése 8,4%, a DIA-é 7,7%, az Eroskié 5,4%, míg az Auchané 3,5%.
Nem szabad ugyanakkor megfeledkezni az egyes régiókban működő kisebb kereskedőkről, akik az elmúlt évben tovább nőttek, és jelenleg a piac 11,8 százalékát uralják.
A teljes FMCG-szektor január és augusztus között 0,9%-kal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Non-stop expressz élelmiszer-házhozszállítási szolgáltatást indít Dubaiban a Carrefour
A szolgáltatás keretében több mint 10 000 termék elérhető. Az…
Tovább olvasom >87 üzletet vásárolna meg az AuGust az Ahold Delhaizetől Romániában
A romániai AuGust kényelmi üzletlánc tárgyalásokat folytat az Ahold Delhaize-vel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >