Kantar: a spanyol piacon a Mercadona vezet
A Kantar Worldpanel piacrészesedés-adatai azt mutatják, hogy a spanyol élelmiszer-kiskereskedelem vezető vállalata, a Mercadona már közel 25%-os részesedéssel bír a piacon. Ezt köszönheti az üzletek átalakításának és modernizációjának, a választék bővítésének és a frissáru-kínálat fejlesztése iránti elkötelezettségének. A Mercadona beruházásainak jelenlegi célja egy logisztikai bázis létrehozása Sevilla közelében.
A leggyorsabban fejlődő kiskereskedelmi lánc az adatok tükrében a Lidl (4,8%). A Carrefour részesedése 8,4%, a DIA-é 7,7%, az Eroskié 5,4%, míg az Auchané 3,5%.
Nem szabad ugyanakkor megfeledkezni az egyes régiókban működő kisebb kereskedőkről, akik az elmúlt évben tovább nőttek, és jelenleg a piac 11,8 százalékát uralják.
A teljes FMCG-szektor január és augusztus között 0,9%-kal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Innovatív gombafehérjés desszerteket fejlesztett az Eroski
A spanyol Eroski áruházlánc a catering terén vezető Ausolannal, az…
Tovább olvasom >Átadták az első okos értékesítési pontot, az Auchan GO-t
Hivatalosan is megnyílt az Auchan Magyarország új, innovatív kereskedelmi egysége,…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >