Kantar: a spanyol piacon a Mercadona vezet
A Kantar Worldpanel piacrészesedés-adatai azt mutatják, hogy a spanyol élelmiszer-kiskereskedelem vezető vállalata, a Mercadona már közel 25%-os részesedéssel bír a piacon. Ezt köszönheti az üzletek átalakításának és modernizációjának, a választék bővítésének és a frissáru-kínálat fejlesztése iránti elkötelezettségének. A Mercadona beruházásainak jelenlegi célja egy logisztikai bázis létrehozása Sevilla közelében.
A leggyorsabban fejlődő kiskereskedelmi lánc az adatok tükrében a Lidl (4,8%). A Carrefour részesedése 8,4%, a DIA-é 7,7%, az Eroskié 5,4%, míg az Auchané 3,5%.
Nem szabad ugyanakkor megfeledkezni az egyes régiókban működő kisebb kereskedőkről, akik az elmúlt évben tovább nőttek, és jelenleg a piac 11,8 százalékát uralják.
A teljes FMCG-szektor január és augusztus között 0,9%-kal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Nyugdíjas-utalványok: minden lánc másképp csábítja a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Ízutazás az Auchanban: 13 nemzet konyhájával várják a vásárlókat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Öt mikrotrend, amely átírja a zöld állítások stratégiáját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tojáspiac 2025: drágulás, visszaeső termelés és új exportlehetőségek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Mesterséges hús: forradalmi újítás vagy bizonytalan jövő?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Mars felkerült a TIME magazin 2025-ös világ legjobb vállalatai listájára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >