Kannibálokkal indítja a grillszezont a Lidl
Közel hetvenféle grilltermékkel, bővebb választékkal és környezetkímélő alternatívákból készült grilleszközökkel indítja az idei sütési szezont a Lidl Magyarország, melyhez az ütemet a magyar rap-szcéna egyik legmeghatározóbb párosa szolgáltatja és invitálja grillezésre a vásárlókat az áruházlánc új kampányában.
Mindenki nagy várakozással tekint a nyár elé és alig várja már, különösen ezen nehéz időszak után, hogy újra élvezhesse az együtt töltött időt a családdal és a barátokkal. A Lidl Magyarország és az Animal Cannibals közös kampánya épp arra hívja fel a figyelmet, hogy otthon a családdal vagy a barátokkal milyen jó szórakozás a grillezés. Nincs szükség nagy összejövetelre, elég, ha kimegyünk a teraszra, a gangra vagy a kertbe és már indulhat is a sütés. Míg Qka MC a grillezés, addig Ricsi a bogrács nagymestere – mesélték a fiúk a forgatás alatt, akik Széll Tamással tökéletesíthették főzési-sütési technikájukat, majd hozzátették, hogy a szabadban készült ételek nem csak kiváló lakomát jelentenek számukra, hanem felejthetetlen családi élményekkel is gazdagodnak minden alkalommal.
„A Lidl elkötelezett az iránt, hogy vásárlóinak mindig magas minőségű termékeket kínáljon, a lehető legkedvezőbb áron. Nincs ez másképp a grilltermékek esetében sem, így arra törekszünk, hogy vásárlóink megtalálják áruházainkban a grillezéshez és a kerti sütéshez szükséges termékeket, alapanyagokat és eszközöket.” – mondta Tőzsér Judit, a vállalat kommunikációs vezetője.
Mivel egyre népszerűbb a grillezés Magyarországon, ezért a Lidl folyamatosan bővíti szezonális kínálatát mind a grillhúsok és grillkolbászok, mind pedig a grillsajtok körében. „Az idei, közel hetvenféle tételből álló kínálatban a minőség és jó ár-érték mellett újdonságokat is kínál az áruházlánc, így kacsából, pulykából és nyúlból készült grillhúsok is elérhetőek. A választékban helyet kaptak olyan ínyencségek is, mint a nyúl- vagy az Angus marha hamburger. Sőt a vállalat beszállító partnereivel közösen kifejlesztett ízesítésekkel – például édes-chilis vagy a chili-lime-gyömbér – kíván kedveskedni a hagyományos magyar ízvilág mellett az újdonságokra nyitott fogyasztóknak. A grillsajt is több ízben érhető el, így a natúr, a chilis-fokhagymás és a zöldfűszeres is megtalálható a kínálatban, de az akciós heteken további, különleges ízesítésekkel is lehet majd találkozni.” – fűzte hozzá Tőzsér Judit.
A grillezés elengedhetetlen kellékei és eszközei is megtalálhatóak az áruházlánc kínálatában. A Lidl Magyarország a műanyaghulladék visszaszorítására irányuló stratégiájának megfelelően megszüntette kínálatában az egyszer használatos műanyag termékek – többek között a szívószálak, az eldobható műanyag poharak, műanyag tányérok és evőeszközök – értékesítését. A vállalat beszállítóival együttműködve környezetkímélő alternatívákból és újrahasznosítható anyagok felhasználásával biztosítja ezeket az eszközöket vásárlóközönsége számára, így a papírpoharakat, a papírtányérokat, a papír szívószálakat, a természetben lebomló, cukornádból készült papír mélytányérokat, valamint a fa evőeszközöket mind megtaláljuk a szezonális kínálatban.
A nyár Kannibál slágere végigkíséri a Lidl 360 fokos grillkampányát. TV és rádió szpotok, háztartási szórólap, óriásplakát, online és nyomtatott sajtó, valamint social média is erősíti a gasztro-rap térhódítását és a Lidl grilltermékek népszerűségét.
A Lidl weboldalán külön aloldal segíti a grillezés szerelmeseit, ahol Széll Tamás a Lidl séfje ad technikai tippeket a grillezéssel kapcsolatban, de további hasznos információk, receptek és tanácsok is olvashatóak itt.
Kapcsolódó cikkeink
Központosított beszerzéssel növelné nyereségességét az Aldi Nord
Tovább centralizálja beszerzési folyamatait az Aldi Nord annak érdekében, hogy…
Tovább olvasom >Globális innovációs központot nyitott Portugáliában, Olaszországban pedig növeli részesedését a Lidl
Portugáliában nyitotta meg két új globális innovációs központját a Lidl…
Tovább olvasom >Sok a húsvéti újdonság a Lidl-nél
A Lidl Magyarország idén húsvétkor is bő kínálattal és kedvező…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >Stratégiai partnerségre lép a The Body Shop nemzetközi kozmetikai cég és a TOURMIX magyar zöld logisztikai startup
Együttműködésbe kezdett a fenntarthatósági piac két kulcsfontosságú szereplője, az állat-…
Tovább olvasom >Trónfosztás a luxusvilágban: az Hermès megelőzte az LVMH-t
A luxusiparban új korszak kezdődhet: az Hermès átvette a világ…
Tovább olvasom >