Kanalazható snack a Kraft Heinztől
A legújabb snack trendeket követve új termékeket dobott piacra a Kraft Heinz. A Fruitlove nevű kanalazható smoothie-k a krémes joghurtot kombinálják valódi gyümölcsökkel és zöldségekkel.
A dobozok mellé jár egy zöld színű kanál is, Az új termékek az egyre népszerűbbé váló on-the-go snacking trendet követik, amely egyre inkább a fogyasztók napi rutinjának részét képezi.
Minden egyes Fruitlove-doboz legalább három valódi gyümölcsöt vagy zöldséget tartalmaz, ráadásul a smoothie-k tele vannak fehérjével, kalciummal és A, B1, valamint B3 vitaminnal.
Kapcsolódó cikkeink
Bővítette spanyolországi gyárát a Kraft Heinz
Befejezte a Kraft Heinz spanyolországi, La Rioja tartományban található Alfaro…
Tovább olvasom >Eladhatja a Kraft Heinz az olasz Plasmon bébiétel-márkát
A Kraft Heinz ismét fontolóra vette az olasz Plasmon bébiétel-márka…
Tovább olvasom >Tápanyagbomba a mindennapokra
A smoothie-k iránti érdeklődés az elmúlt években folyamatosan nőtt, ami…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kitűnően szerepeltek a 2024-es évjáratú borok a XXI. Synvino Borversenyen
Összesen 400 nevezés érkezett az ország 18 borvidékéről a Syngenta…
Tovább olvasom >Mit gondolnak a vállalati felsővezetők a művészetről?
„Topvezetők és a művészet – az örökség és a művészet…
Tovább olvasom >GELATISSIMO 2026: A fagylaltipar legnagyobb szakmai találkozója Stuttgartban
A fagylaltkedvelők és a szakma képviselői izgatottan várják a következő…
Tovább olvasom >