Kanalazható snack a Kraft Heinztől
A legújabb snack trendeket követve új termékeket dobott piacra a Kraft Heinz. A Fruitlove nevű kanalazható smoothie-k a krémes joghurtot kombinálják valódi gyümölcsökkel és zöldségekkel.
A dobozok mellé jár egy zöld színű kanál is, Az új termékek az egyre népszerűbbé váló on-the-go snacking trendet követik, amely egyre inkább a fogyasztók napi rutinjának részét képezi.
Minden egyes Fruitlove-doboz legalább három valódi gyümölcsöt vagy zöldséget tartalmaz, ráadásul a smoothie-k tele vannak fehérjével, kalciummal és A, B1, valamint B3 vitaminnal.
Kapcsolódó cikkeink
A Kraft Heinz továbbra is érzi a fogyasztók költségtudatosságának hatását
A szószokat és leveseket gyártó amerikai Kraft Heinz továbbra is…
Tovább olvasom >Élelmiszer ihlette hajszínezőt készített a Kraft Heinz
Velveeta Gold néven dobta piacra a Kraft Heinz első hajfestékét,…
Tovább olvasom >Oscar Mayer hotdogokkal és kolbászokkal lép be a Kraft Heinz a növényi alapú húsok piacára
Az élelmiszeripari óriás és partnere, a NotCo azt reméli, hogy…
Tovább olvasom >További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >