Kanalazható snack a Kraft Heinztől
A legújabb snack trendeket követve új termékeket dobott piacra a Kraft Heinz. A Fruitlove nevű kanalazható smoothie-k a krémes joghurtot kombinálják valódi gyümölcsökkel és zöldségekkel.
A dobozok mellé jár egy zöld színű kanál is, Az új termékek az egyre népszerűbbé váló on-the-go snacking trendet követik, amely egyre inkább a fogyasztók napi rutinjának részét képezi.
Minden egyes Fruitlove-doboz legalább három valódi gyümölcsöt vagy zöldséget tartalmaz, ráadásul a smoothie-k tele vannak fehérjével, kalciummal és A, B1, valamint B3 vitaminnal.
Kapcsolódó cikkeink
Tápanyagbomba a mindennapokra
A smoothie-k iránti érdeklődés az elmúlt években folyamatosan nőtt, ami…
Tovább olvasom >A Kraft Heinz korábbi vezetője lett a JDE Peet új vezérigazgatója
A holland tea- és kávégyártó JDE Peet’s a Kraft Heinz…
Tovább olvasom >Csökkentette 2024-es értékesítési előrejelzését a Kraft Heinz
A Kraft Heinz, az egyik legnagyobb élelmiszeripari vállalat, 2024-re csökkentette…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >