Kampósrépa és görbeuborka leves
A németek joggal állítják magukról. komolyan veszik a fenntartható fejlődés gondolatát, környezetük védelmét. A próbálkozások – a mi pragmatikus közép-európai gondolkozásunkkal – időnként extrémnek tűnő irányokba mennek el. Első hallásra meglepőnek tűnik a berlini Culinary Misfits kezdeményezése is. A cateringgel foglalkozó vállalkozás csak olyan alapanyagokat használ, amik nem felelnek meg a szupermarketek és éttermek vizuális sztenderdjeinek. Az ötletgazdák szerint a betakarított mezőgazdasági termés közel fele a szemetesben végzi, vagy állatok elé kerül – ők ebből a kategóriából vásárolnak. A zöldségekből, gyümölcsökből próbálnak kinézésre is egyedien ható ételeket készíteni, és így keletkeznek a marketingötletként is meggyőző szellemes ételnevek, mint például a kampósrépa és görbeuborka leves. A két tulajdonos hölgynek egyébként nincs szakács végzettsége: a gasztronómiáért lelkesedő dizájnerekről van szó.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Meglepetés a nemzetközi szállodaláncok rangsorában: a nagy nevek alulteljesítettek
A nemzetközi szállodaláncok között végzett felmérésben meglepő eredmények születtek, amelyek…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >