Kampánysorozatok a hazai élelmiszerek népszerűsítéséért
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) fontosnak tartja, hogy a fogyasztók a kiváló minőséget összekapcsolják a magyar eredettel, és hogy erősödjön a gazdálkodók és a hazai élelmiszer-előállítók iránti bizalom. Ezeket szem előtt tartva a köztestület számos eszközzel népszerűsíti a magyar agrárgazdasági termékeket, élelmiszereket.
A NAK ezen célkitűzés jegyében például tavaly nyáron „Itthonról Otthonra” címmel létrehozott egy életmód témájú Facebook-oldalt, ahol egész évben olyan látásmódformáló üzeneteket juttat el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését. Ezt kibővítve, 2017 novembere és 2018 áprilisa közt az „Itthonról Otthonra” nevű iskolai tájékoztató fórumsorozata keretében mind a 19 megyében egy-egy általános, illetve középiskolában összesen 3500 diák hallhatott előadást a mezőgazdaság sokszínűségéről, a tudatos fogyasztásra fókuszálva, mintegy száz helyi termelő bevonásával.
A NAK aktív részese a Médiaunió Alapítvány „A Hazai minden előtt!” szlogennel idén elindult társadalmi célú kampányának is, amely a hazai termékek vásárlására ösztönzi a lakosságot.
Ez év tavaszán hároméves edukációs kampányt indított el a NAK az Interfel francia zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezettel közösen. A részben uniós finanszírozású Európai Friss Kalandok nevű program jelmondata a „Fedezd fel a zöldségek és gyümölcsök valódi erejét”, amit a Vegapolis elnevezésű univerzumon és fiktív karaktereken keresztül tapasztalhatnak meg a családok legfiatalabb tagjai. //
Kapcsolódó cikkeink
A mentes termékek piacán indítana felmérést a NAK munkacsoportja
Komplex felmérést indít a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara a mentes termékek…
Tovább olvasom >NAK- FruitVeB: nőtt a hajtatott zöldségtermesztés versenyképessége
Az elmúlt években a támogatási konstrukcióknak és a kedvező hitellehetőségnek…
Tovább olvasom >Feldman Zsolt: újra lehet pályázni a mezőgazdasági kisüzemek fejlesztésére
Újra lehet pályázni a mezőgazdasági kisüzemek fejlesztésére szerdától – hangsúlyozta…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >