Kampánysorozatok a hazai élelmiszerek népszerűsítéséért

Szerző: Tisza Andrea Dátum: 2018. 10. 01. 15:47

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) fontosnak tartja, hogy a fogyasztók a kiváló minőséget összekapcsolják a magyar eredettel, és hogy erősödjön a gazdálkodók és a hazai élelmiszer-előállítók iránti bizalom. Ezeket szem előtt tartva a köztestület számos eszközzel népszerűsíti a magyar agrárgazdasági termékeket, élelmiszereket.

A NAK ezen célkitűzés jegyében például tavaly nyáron „Itthonról Otthonra” címmel létrehozott egy életmód témájú Facebook-oldalt, ahol egész évben olyan látásmódformáló üzeneteket juttat el szórakoztató formában a fogyasztókhoz, amelyek segítik a hazai termékekbe vetett bizalom erősítését. Ezt kibővítve, 2017 novembere és 2018 áprilisa közt az „Itthonról Otthonra” nevű iskolai tájékoztató fórumsorozata keretében mind a 19 megyében egy-egy általános, illetve középiskolában összesen 3500 diák hallhatott előadást a mezőgazdaság sokszínűségéről, a tudatos fogyasztásra fókuszálva, mintegy száz helyi termelő bevonásával.

A NAK aktív részese a Médiaunió Alapítvány „A Hazai minden előtt!” szlogennel idén elindult társadalmi célú kampányának is, amely a hazai termékek vásárlására ösztönzi a lakosságot.

Ez év tavaszán hároméves edukációs kampányt indított el a NAK az Interfel francia zöldség-gyümölcs szakmaközi szervezettel közösen. A részben uniós finanszírozású Európai Friss Kalandok nevű program jelmondata a „Fedezd fel a zöldségek és gyümölcsök valódi erejét”, amit a Vegapolis elnevezésű univerzumon és fiktív karaktereken keresztül tapasztalhatnak meg a családok legfiatalabb tagjai. //

Kapcsolódó cikkeink