Kampány a tudatos alkoholfogyasztásért
A Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács a spiritsEUROPE támogatásával indított edukációs kampányt Másnap máshogy néven.
A 3 hónapos kampány szakértők és ismert influenszerek közreműködésével segítette a fiatal felnőttek edukációját a tudatos alkoholfogyasztás témakörében. A kampányidőszak alatt az italmertek.hu weboldal, amelyen a kampány szakértőinek, Antal Emese dietetikus és Porkoláb-Minarik Annamária klinikai szakpszichológus közreműködésével megszületett blogbejegyzések és edukatív kvízek szerepeltek, közel 15 ezer látogatást generált, a közösségi médiában megosztott tartalmak pedig több mint 600 ezer felhasználót értek el a tudatos alkoholfogyasztás pozitív üzenetével.//
A fenti cikk a Trade magazin 2021/11. számában is megjelent.
Kapcsolódó cikkeink
Tudjuk, hogyan ittak a fiatalok idén nyáron: a fair játék, felelős italozás jegyében
Van persze, aki szerint „kismértékben gyógyszer, nagymértékben orvosság”, vagy aki…
Tovább olvasom >Magyar Szeszipari Szövetség és Terméktanács üzenete az idén nyáron: Fair játék, felelős italozás
Az idei nyár sok izgalmat tartogat a sportrajongók, szurkolók számára.…
Tovább olvasom >DRS, EPR, GTIN, PPWR meg a szesz
A szeszesital-iparban érintett hazai gyártó és kereskedő vállalkozások aktuális problémáiról…
Tovább olvasom >További cikkeink
A csodálatos mandarin – A nap videója
Yoshihiro Okada „műveit” már ismerik olvasóink: néhány vágást ejt mandarinok héján,…
Tovább olvasom >Mit meg nem tesznek a frissességért! – A nap képe
A skandináv országokban kultusza van a friss élelmiszereknek – íme…
Tovább olvasom >