Kampány a húsfogyasztás fenntarthatóságáról

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2025. 10. 01. 17:31
🎧 Hallgasd a cikket:

A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) júniusban indította útjára „Tények ízekre szedve” című kampányát, amelynek célja, hogy tévhitek helyett tudományos alapokon mutassa be a hús, a tejtermékek és a tojás szerepét a tudatos táplálkozásban.

A NAK-kampány a hús, tej és tojás szerepe körüli tényekre épül

A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.

A kezdeményezés edukációs videókkal, riportokkal és szakértői interjúkkal már több mint 2 millió megtekintést generált, online felületeire pedig több százezren kattintottak.

A kampány arca Szécsi Zoltán háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó, aki saját tapasztalatai alapján hangsúlyozza: a fogyasztóknak megbízható adatokra kell támaszkodniuk, nem közösségi médiás félinformációkra. Az események részeként szeptemberben a Heves vármegyei Remény Farmon mutatták be a fenntartható gazdálkodás mindennapjait.

A program novemberig tart, a folytatásban többek között a tejtermékek, a halgazdálkodás és az állattartás környezeti hatásai kerülnek fókuszba. A NAK célja, hogy a tudatosság hosszú távon is a fogyasztói döntések természetes részévé váljon. 

Kapcsolódó cikkeink