Kampány a húsfogyasztás fenntarthatóságáról
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) júniusban indította útjára „Tények ízekre szedve” című kampányát, amelynek célja, hogy tévhitek helyett tudományos alapokon mutassa be a hús, a tejtermékek és a tojás szerepét a tudatos táplálkozásban.

A NAK-kampány a hús, tej és tojás szerepe körüli tényekre épül
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A kezdeményezés edukációs videókkal, riportokkal és szakértői interjúkkal már több mint 2 millió megtekintést generált, online felületeire pedig több százezren kattintottak.
A kampány arca Szécsi Zoltán háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázó, aki saját tapasztalatai alapján hangsúlyozza: a fogyasztóknak megbízható adatokra kell támaszkodniuk, nem közösségi médiás félinformációkra. Az események részeként szeptemberben a Heves vármegyei Remény Farmon mutatták be a fenntartható gazdálkodás mindennapjait.
A program novemberig tart, a folytatásban többek között a tejtermékek, a halgazdálkodás és az állattartás környezeti hatásai kerülnek fókuszba. A NAK célja, hogy a tudatosság hosszú távon is a fogyasztói döntések természetes részévé váljon.
Kapcsolódó cikkeink
Új állatjóléti rendelet készül – megkezdődött a társadalmi konzultáció
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Upcycling élelmiszer-kategóriát vezet be kínálatába a Knuspr Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tálcán kínált trófeák
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Kivonulhat Lengyelországból a Carrefour
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az MNB 6,5%-on tartja az alapkamatot – romlott a növekedési kilátás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Lezárult az Eisberg lengyelországi gyárának felvásárlása is
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >