Kamillás busz a főváros utcáin
Újszerű out-of-home kampánnyal népszerűsítette Budapesten a P&G kozmetikai márkáját, a kamillát tartalmazó Naturellát. A Naturella busz elindításával a legf ontosabb cél az volt, hogy a munkanapo-kon is mosolyt és színt vigyen a rohanó emberek életébe, áll a cég sajtóközleményében.
Most sikerült először a különjáratot menetrend szerint közlekedtetni, és az utasok számára is korlátlanul megnyitni. A jármű hétköznap a fekete 7-es busz vonalán járt. A szervezők az utasvárókat is kidekorálták, a hoszteszek pedig kamillavirágokat osztogattak a szeptember 19-ig tartó akcióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >