Kamillás busz a főváros utcáin
Újszerű out-of-home kampánnyal népszerűsítette Budapesten a P&G kozmetikai márkáját, a kamillát tartalmazó Naturellát. A Naturella busz elindításával a legf ontosabb cél az volt, hogy a munkanapo-kon is mosolyt és színt vigyen a rohanó emberek életébe, áll a cég sajtóközleményében.
Most sikerült először a különjáratot menetrend szerint közlekedtetni, és az utasok számára is korlátlanul megnyitni. A jármű hétköznap a fekete 7-es busz vonalán járt. A szervezők az utasvárókat is kidekorálták, a hoszteszek pedig kamillavirágokat osztogattak a szeptember 19-ig tartó akcióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Dinamikusan bővül a SPAR franchise hálózata – már több mint 300 üzlettel van jelen országszerte
A SPAR Magyarország franchise hálózata továbbra is dinamikusan fejlődik. 2025.…
Tovább olvasom >A Burberry negyedéves bevétele 5,5 százalékkal csökkent
A brit Burberry Group, a világ egyik vezető luxus ruházati…
Tovább olvasom >Új korszak a Lidlben: ikonikus szatyrok zöldebb köntösben
A Lidl Magyarország egy váratlan, de annál örömtelibb újítással jelentkezett:…
Tovább olvasom >