Kamillás busz a főváros utcáin
Újszerű out-of-home kampánnyal népszerűsítette Budapesten a P&G kozmetikai márkáját, a kamillát tartalmazó Naturellát. A Naturella busz elindításával a legf ontosabb cél az volt, hogy a munkanapo-kon is mosolyt és színt vigyen a rohanó emberek életébe, áll a cég sajtóközleményében.
Most sikerült először a különjáratot menetrend szerint közlekedtetni, és az utasok számára is korlátlanul megnyitni. A jármű hétköznap a fekete 7-es busz vonalán járt. A szervezők az utasvárókat is kidekorálták, a hoszteszek pedig kamillavirágokat osztogattak a szeptember 19-ig tartó akcióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Versenytényezővé válik a telephely az e-kereskedelemben
A digitalizáció és a fogyasztói elvárások gyors változása nyomán az…
Tovább olvasom >Exportban erősödik a Gyermelyi – alkalmazkodás a kihívásokhoz
A Gyermelyi Zrt. 2024-es pénzügyi beszámolója alapján világosan látszik: a…
Tovább olvasom >Önkéntes Vízadó program indul Budapesten
Önkéntes Vízadó programot hirdet Budapesten a 10 millió Fa, Budapest…
Tovább olvasom >