Kamillás busz a főváros utcáin
Újszerű out-of-home kampánnyal népszerűsítette Budapesten a P&G kozmetikai márkáját, a kamillát tartalmazó Naturellát. A Naturella busz elindításával a legf ontosabb cél az volt, hogy a munkanapo-kon is mosolyt és színt vigyen a rohanó emberek életébe, áll a cég sajtóközleményében.
Most sikerült először a különjáratot menetrend szerint közlekedtetni, és az utasok számára is korlátlanul megnyitni. A jármű hétköznap a fekete 7-es busz vonalán járt. A szervezők az utasvárókat is kidekorálták, a hoszteszek pedig kamillavirágokat osztogattak a szeptember 19-ig tartó akcióban.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ünnepi vacsora négy személyre egy csomagban
November 15. és 17. között 150 Tesco áruházban gyűjtik a…
Tovább olvasom >A Konyhafőnök sztárséfjeivel lép partnerségre a Kifli.hu
A Kifli.hu online szupermarket lett az RTL Konyhafőnök című, kulináris…
Tovább olvasom >Magyarországon elsőként szerzett uniós fenntarthatósági hitelesítést a HelloParks Fót csarnoka
A Futureal-csoporthoz tartozó ipari ingatlanfejlesztő HelloParks FT1-es raktárcsarnoka megfelel az…
Tovább olvasom >