Kalácsoda – új magyar franchise

Szerző: trademagazin Dátum: 2007. 03. 07. 00:00

Kalácsoda márkanéven és a hozzátartozó 'logo'-val kíván terjeszkedni itthon és külföldön a debreceni cég.

 A Kalácsoda jelenleg 12 saját egységgel működik, a székhely
Debrecenen kívül jelen vannak Kecskeméten, Gyöngyösön, Cegléden,
Tiszaújvárosban és Szolnokon és a fővárosban is van több egységük. A Kalácsoda koncepció
minden egyes üzlete azonos arculattal rendelkezik. A cég komoly tárgyalásokat folytat
a franchise iránt érdeklődő magyarországi üzletekkel és több érdeklődő
jelentkezett Spanyolországból, Angliából és Dániából is.

A jelenlegi Kalácsoda vállalkozás közel 30 embert foglalkoztat. A tavalyi évet
– amely az eddigi legsikeresebbnek bizonyult forgalom szempontjából – közel 70
millió forintos bevétellel zárta a cég. Év végére szeretnék elérni, hogy országszerte
50 franchise egység üzemeljen, ezt követően évente három mester partnerrel
bővülne a hálózat.

A hálózat sikerének egyik kulcsa a mindig friss áru.

 

Kapcsolódó cikkeink

Még több cikk hasonló témában >

További innovációs termékek