Kalácsoda – új magyar franchise
Kalácsoda márkanéven és a hozzátartozó 'logo'-val kíván terjeszkedni itthon és külföldön a debreceni cég.
A Kalácsoda jelenleg 12 saját egységgel működik, a székhely
Debrecenen kívül jelen vannak Kecskeméten, Gyöngyösön, Cegléden,
Tiszaújvárosban és Szolnokon és a fővárosban is van több egységük. A Kalácsoda koncepció
minden egyes üzlete azonos arculattal rendelkezik. A cég komoly tárgyalásokat folytat
a franchise iránt érdeklődő magyarországi üzletekkel és több érdeklődő
jelentkezett Spanyolországból, Angliából és Dániából is.
A jelenlegi Kalácsoda vállalkozás közel 30 embert foglalkoztat. A tavalyi évet
– amely az eddigi legsikeresebbnek bizonyult forgalom szempontjából – közel 70
millió forintos bevétellel zárta a cég. Év végére szeretnék elérni, hogy országszerte
50 franchise egység üzemeljen, ezt követően évente három mester partnerrel
bővülne a hálózat.
A hálózat sikerének egyik kulcsa a mindig friss áru.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Vigo Kombucha
A VIGO visszatér a természetes fermentáció gyökereihez, ötvözve az ősi…
Tovább olvasom >HiPP Poharas gyümölcsdesszertek
A HiPP tovább bővíti Poharas gyümölcs szortimentjét két új termékvariánssal.…
Tovább olvasom >BioTechUSA – Crush Bar
2025 szeptemberében érkezik a BioTechUSA legújabb fejlesztése a Crush Bar,…
Tovább olvasom >