Kalácsoda – új magyar franchise
Kalácsoda márkanéven és a hozzátartozó 'logo'-val kíván terjeszkedni itthon és külföldön a debreceni cég.
A Kalácsoda jelenleg 12 saját egységgel működik, a székhely
Debrecenen kívül jelen vannak Kecskeméten, Gyöngyösön, Cegléden,
Tiszaújvárosban és Szolnokon és a fővárosban is van több egységük. A Kalácsoda koncepció
minden egyes üzlete azonos arculattal rendelkezik. A cég komoly tárgyalásokat folytat
a franchise iránt érdeklődő magyarországi üzletekkel és több érdeklődő
jelentkezett Spanyolországból, Angliából és Dániából is.
A jelenlegi Kalácsoda vállalkozás közel 30 embert foglalkoztat. A tavalyi évet
– amely az eddigi legsikeresebbnek bizonyult forgalom szempontjából – közel 70
millió forintos bevétellel zárta a cég. Év végére szeretnék elérni, hogy országszerte
50 franchise egység üzemeljen, ezt követően évente három mester partnerrel
bővülne a hálózat.
A hálózat sikerének egyik kulcsa a mindig friss áru.
Kapcsolódó cikkeink
További innovációs termékek
Mizo epres-popcorn ízű tej
A Valentin-napi időszakra a Mizo új epres-popcorn ízű tejitallal készült,…
Tovább olvasom >KitKat Ball 36 g, 140 g
A KitKat Ball falatnyi, könnyen megosztható drazsék formájában járul hozzá…
Tovább olvasom >NESCAFÉ® Cappuccino
Az új NESCAFÉ® Cappuccino finom habrétegével arra született, hogy a…
Tovább olvasom >