Kacsacsőrű emlősök tanítanak pénzügyekre
Élményt nyújtva, szórakoztatva kell a fiatalokat pénzügyi ismeretekre tanítani. Erre az OTP Fáy András Alapítvány egy formabontó digitális megoldást fejlesztett: a Platypus: A FinLit Story egy pénzügyi feladványokkal teletűzdelt, ingyenesen letölthető, fiataloknak szóló mobilos játék. A játék két főhőse Cash és Flow, az ifjú kacsacsőrű emlősök, akiknek Dér Heni, a népszerű énekesnő és Cooky, az ismert rádiós műsorvezető kölcsönözték a hangjukat.
A kerettörténet szerint Cash és Flow feladata megtisztítani az univerzumot a pénzügyi pusztulást terjesztő Suttogóktól. A témaköröket – háztartási pénzügyek, vállalkozás, állam, bankok, pénzügyi tudatosság – nem csupán szerteágazó feladatokon, hanem hangulatvideókon és dialógusokon keresztül is árnyalja a játék, amely úgy van megtervezve, hogy használóját mindig újabb és újabb kihívások megoldására sarkallja, és ne akassza meg a sokszínű, szórakoztató tanulási folyamatot.
A pályák során sushikat is lehet gyűjteni, amelyek a www.platypus.hu weboldalon licitjáték keretében értékes valódi ajándékokra, egyebek mellett okostelefonra, rollerre vagy játékkonzolra válthatók be. A virtuális pénzzel és a sushikkal a játékon belül pedig olyan extrákat vehet meg a felhasználó, mint például egy nagyobb űrhajó, vagy valamilyen különleges képesség. //
Kapcsolódó cikkeink
Mintegy 400 milliárd forint támogatás kifizetése várható idén a Vidékfejlesztési programból
A kormány célja, hogy az előző, 2014-2020-as uniós költségvetési ciklus…
Tovább olvasom >Sok kihívás mellett soha nem látott támogatási lehetőségek az agráriumban
2024 a kihívások éveként vonul be a mezőgazdaság történetébe, és…
Tovább olvasom >K&H: a nyuszi mellé pénzügyi tudatosság is kerülhet a kosárba
A húsvét az egyik olyan alkalom, amelyet gyerekünnepnek is nevezhetünk,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gulyáságyúval és tacskófutammal indul a food truck szezon
Több száz éves „food truckok” érkeznek a Kincsem Parkba –…
Tovább olvasom >Táblás KitKat csokoládékat dob piacra a Nestlé Romániában
A Nestlé új, 99 grammos KitKat táblás csokoládékat vezetett be…
Tovább olvasom >Szerbiában terjeszkedik az észak-macedón Stokomak
A macedóniai székhelyű Stokomak diszkontlánc hivatalosan is belépett a szerbiai…
Tovább olvasom >