K-Wertschätze néven indít új saját márkát a Kaufland
Új saját márkával jelentkezett a német kereskedelmi lánc, a Kaufland. A K-Wertschätze a szigorú állatjóléti sztenderdekre fókuszál, és jól mutatja, milyen mértékben elkötelezett a vállalat az állattartási körülmények saját ellátási láncában való javítása mellett.
A márka ernyője alatt jelenleg mintegy 25 tej, joghurt, sajt és hústermék szerepel, amelyeket választva a vásárlók hétköznapi beszerzéseik során a magas szintű állatjólét mellett tehetik le voksukat. A márka garancia arra, hogy az adott termékeket szolgáltató állatok tartása az állatjóléti sztenderdekre vonatkozó jogi követelményeket meghaladó módon történt – GMO-mentes élelmet kapnak, elegendő helyük és lehetőségük van természetes mozgásigényük kielégítésére.
A K-Wertschätze vásárlói tiszta lelkiismerettel vásárolhatnak állati eredetű terméket.
Kapcsolódó cikkeink
Olcsót vagy hazait? – válaszút előtt a szlovák élelmiszer-kereskedelem
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl–Kaufland alapítója lett ismét Németország leggazdagabbja
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Franciaországban és Olaszországban is elindult a Kaufland online piactere
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl Magyarország csatlakozott az adománykonvojhoz
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu anyacége az AutoStore-ral közösen hoz létre a világon egyedülálló, AI-vezérelt központot
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Eurostat: meghaladta a hárommilliárdot az uniós turisztikai szálláshelyeken eltöltött vendégéjszakák száma 2024-ben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >