Jumbo pop-up store Max Verstappen tiszteletére
A Jumbo Foodmarkt pop-up store-t nyitott Groningenben a holland forma-1-es versenyző, Max Verstappen tiszteletére. Az üzlet az üzletben koncepció középpontjában egy Red Bull Racing forma-1-es autó, valamint a versenyzőhöz kötődő merchandise, így sapkák és ruhák, állnak. Az üzletet maga Max Verstappen nyitotta meg.
Az új Jumbo Foodmarkt Groningen több mint 4000 négyzetméteren kínál több mint 30 000 terméket, közöttük a vegán termékek legszélesebb választékát Hollandiában egy erre kialakított tíz méter hosszú polcon, valamint frissen készített ételeket, így szusit, pizzát és szendvicseket.
Kapcsolódó cikkeink
Helyi szójából készült növényi joghurtot dob piacra a holland Jumbo
A holland Jumbo kiskereskedelmi lánc háromféle növényi alapú joghurtot vezetett…
Tovább olvasom >ISM 2025: A snack- és édesipar globális találkozóhelye
Idén február 2 és 5 között újfent Kölnben adtak találkozót…
Tovább olvasom >Új saját márkát indított a Jumbo Hollandiában és Belgiumban
Jumbo’s néven új saját márkás termékcsaládot vezetett be a Jumbo…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >